www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۰۹ 1394/05/11

رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشو؛ خدیجه آزادپور بازهم شکست خورد/برتری مدعیان در بخش مردان

رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشو در دو بخش مردان و بانوان امروز در محل آکادمی ووشو با ثبت دومین شکست قهرمان سال 2009 جهان در بخش بانوان و برتری مدعیان در بخش مردان به پایان رسید. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، اردوی آماده سازی تیم ملی ووشو ایران در دو بخش مردان و بانوان برای […]

رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشو در دو بخش مردان و بانوان امروز در محل آکادمی ووشو با ثبت دومین شکست قهرمان سال 2009 جهان در بخش بانوان و برتری مدعیان در بخش مردان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، اردوی آماده سازی تیم ملی ووشو ایران در دو بخش مردان و بانوان برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان در حالی پیگیری می شود که رقابتهای انتخابی برای تعیین نفرات برتر اوزان مختلف امروز در محل آکادمی ووشو برگزار شد.

در بخش بانوان و وزن 48- کیلوگرم ماریه قادرنژاد برابر صغری ابراهیمی پیروز از میدان خارج شد. در وزن 52- کیلوگرم سامره کیانی نتیجه را به سهیلا منصوریان واگذار کرد. الهه منصوریان هم در 56- کیلوگرم  هانیه قدرتی را شکست داد. صدیقه دریایی نیز در وزن  60- کیلوگرم پرتوآ دارابی را از پیش رو برداشت.

شهربانو منصوریان در وزن 65- کیلوگرم با کسب دومین پیروزی برابر شیرین تولایی موجبات حذف این سانداکار را رقم زد. اما در وزن 70- کیلوگرم خدیجه آزادپور در پیکار با مریم هاشمی همانند مبارزه اول بازنده میدان را ترک کرد. آزادپور طی سالهای 2008 تا 2010 در یک دوره طلایی موفق به کسب سه مدال طلای قهرمانی جهان ، جام جهانی و بازیهای آسیایی و نقره آسیا شد ولی بعد از یک آسیب دیدگی موفق نشد به دوران اوج خود بازگردد. فریناز نظیری هم در آخرین مبارزه و در وزن 75- کیلوگرم نتیجه را به سمانه خجسته واگذار کرد.

اما در بخش مردان افشین سلیمی ، جعفر شیرزاد ، محسن محمد سیفی ، سجاد عباسی ، حمید رضا قلی پور و مصطفی خلعتبری رقبای خود را شکست دادند. این نفرات در صورت کسب پیروزی در مرحله دوم رقابتهای انتخابی که طی دو هفته آینده برگزار می شود به عنوان نفرات برتر اوزان خود انتخاب خواهند شد. در این بخش مبارزات دو وزن 56 و 80 کیلوگرم به دلیل آسیب دیدگی مرتضی خدابنده و هاشم بیگی به زمان دیگری موکول شد.

رقابتهای جهانی آیان ماه به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

Water 3

آخرین اخبار