www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۵۴ 1393/08/17

دعوت چهار تکواندوکار ایران به مکزیک

فدراسیون جهانی تکواندو از چهار عضو تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در مرحله نهایی رقابتهای کسب امتیاز ورود به المپیک در مکزیک دعوت کرد. از سوی فدراسیون جهانی تاکنون سه مرحله از رقابتهای جایزه بزرگ با هدف کسب امتیاز ورودی المپیک 2016 برزیل را در کشورهای چین، قزاقستان و انگلستان برگزار کرده و مرحله […]

فدراسیون جهانی تکواندو از چهار عضو تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در مرحله نهایی رقابتهای کسب امتیاز ورود به المپیک در مکزیک دعوت کرد.

از سوی فدراسیون جهانی تاکنون سه مرحله از رقابتهای جایزه بزرگ با هدف کسب امتیاز ورودی المپیک 2016 برزیل را در کشورهای چین، قزاقستان و انگلستان برگزار کرده و مرحله نهایی این مسابقات در سال 2014  طی روزهای  12 تا 13 آذرماه به ميزباني مکزیک در شهر “كوئرتارو” با حضور هشت تکواندوکار برتر اوزان مختلف در رنکینگ جهانی برگزار مي‌شود.

به گزارش “رزم نیوز” بر همین اساس با دعوت فدراسيون جهاني، فرزان عاشوزاده، بهنام اسبقي، مهدي خدابخشي و سجاد مرداني جواز حضور در این رقابتها را کسب کردند.  در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی wtf فرزان عاشورزاده در وزن اول المپيك با رنكينگ 6، بهنام اسبقي در وزن دوم المپيك با رنكينگ سوم، مهدي خدابخشي در وزن سوم المپيك با رنكينگ 4 و سجاد مرداني در وزن چهارم المپيك با رنكينگ 7 در فينال رقابتهاي جایزه بزرگ در سال 2014 حاضر مي شوند.

در اين رقابتها، نفرات اول 80 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک 2016 ريو، نفر دوم 48 امتیاز و نفرات سوم هم 28.80 امتیاز دريافت خواهند كرد.

اما مکزیک در کنار میزبانی رقابتهای جایزه بزرگ ، میزبان جام جهانی 2014 نیز می باشد که تیم ملی کشورمان در این مسابقات نیز حضور پیدا خواهد کرد. بر همین اساس اردوی آماده سازی تیم ملی با حضور فرزان عاشورزاده، هادي مستعان، ابوالفضل يعقوبي، بهنام اسبقي، محمد باقري معتمد، عليرضا نصرآزاداني، مسعود حجي زواره، مهدي خدابخشي، فرزاد عبداللهي، سجاد مرداني و مرتضي شيري تكواندوكاران از امروز در خانه تکواندو آغاز شد.

 اردوي آماده سازی تيم ملي زير نظر بيژن مقانلو به عنوان سرمربي، مهدي بي باك و مهرداد يوسفي به عنوان مربي برگزار می شود.

آخرین اخبار