www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۱:۰۹ 1396/01/21

درگیری دوباره ساکی و ورهوون

گوکان ساکی مدعیست که ریکو ورهوون از مبارزه با او می گریزد. ورهوون در پاسخ:ساکی گفت به زمان نیاز دارد!

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، گوکان ساکی قهرمان سابق دسته نیمه سنگین وزن گلوری مدتهاست که بر طبل چالش مبارزه با قهرمان سنگین وزن می کوبد تا با بازگشت به رینگ گلوری انتقام شکستش در GLORY 11 شیکاگو را بگیرد اما در این بین سازمان گلوری فرد دیگری را به عنوان حریف بعدی ورهوون معرفی کرد که خشم ساکی را در پی داشت و باعث شد تا در شبکه های اجتماعی ریکو ورهوون را به باد انتقاد بگیرد.

او ریکو را فایتری ترسو خواند که بزرگتر شدن و عضلانی تر شدنش باعث غلبه بر ترسش نشده ، او مدعی شد که ریکو قهرمان و مرد واقعی نیست و همواره از مبارزه با او گریزان بوده است.

ریکو ورهوون هم در برابر این صحبت های تند تایسون ترکیه ای واکنش نشان داد و گفت: “من از مبارزه با او فرار نمی کنم، گلوری یک سوپرفایت بین من و او در ماه می پیشنهاد داد ولی این ساکی بود که آن را رد کرد و گفت قبل از این مبارزه نیاز به یک مبارزه دست گرمی دارد. او برای چه این مزخرفات را می گوید؟! اگر او مبارزه را می خواست من گفتم حاضرم ولی او پیشنهاد برای مبارزه در ماه می را رد کرد، تنها کسی که این مبارزه را قبول کرد اسماعیل لزعر بود”.

با این وجود به نظر می رسد برای شکل گیری مبارزه دوم بین ساکی و ورهوون نیاز به زمان است. بدون شک اگر این مبارزه شکل بگیرد یکی از دیدنی ترین مبارزات سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

آخرین اخبار