www.khabarrazmavar.ir

لیگ برتر تکواندو؛

شناسه خبر : ۱۰:۵۷ 1395/08/20

دانشگاه آزاد در صدر ماند/ صعود شهرداری ورامین به مکان دوم جدول

پرونده هفته های چهارم و پنجم از دور رفت رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور با برگزاری هفت دیدار و تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، این رقابتها در حالی به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد که دانشگاه آزاد که با نامه فدراسیون بازیکن دوپینگی خود را در ترکیب نداشت در دو بازی متوالی رقبا را شکست داد و جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کرد.

دانشگاه آزاد درمهمترین بازی هفته مقابل پاس قوامین صف آرایی کرد و ۵ بر ۳ پیروز از میدان خارج شد. شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی هم در تنها بازی خود هیات تکواندو مازندران را شکست داد به مکان دوم جدول صعود کرد.

در پایان هفته پنجم این رقابت‌ها، تیم دانشگاه آزاد اسلامی ۱۵ امتیازی شده و همچنان صدر جدول را در اختیار دارد، شهرداری ورامین با ۹ امتیاز و دو پله صعود توانست در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و تیم لوازم خانگی کن نیز با کسب ۷ امتیاز سوم شد.

تیم‌های پاس قوامین، یاسین پیشرو البرز، هیأت تکواندو استان مازندران، هیأت تکواندو شمال شرق و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه به ترتیب رده‌های چهارم تا هشتم جدول رده‌بندی را از آن خود کردند.

نتایج هفته چهارم و پنجم به شرح ذیل است:

  • هفته چهارم

*  پاس قوامین ۳ -دانشگاه آزاد اسلامی ۵
*  مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه ۳ – هیات تکواندوی شمال‌شرق ۵
*  هیات تکواندوی مازندران ۴ – تیم یاسین پیشرو البرز ۴

  • هفته پنجم

* شهرداری ورامین ۶ – هیات تکواندوی مازندران ۲
* پاس قوامین ۳ – یاسین پیشرو البرز ۵
*  مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه صفر –  لوازم خانگی کن ۸
* هیات تکواندوی شمال‌شرق یک -دانشگاه آزاد اسلامی ۷

آخرین اخبار