www.khabarrazmavar.ir

واکنش جالب جودویی ها به برگه های احضاریه کمیته انضباطی؛

شناسه خبر : ۱۹:۵۶ 1396/10/06

خرابات: آقایان تحمل حرف راست ندارند/ رموزی: جودو و فدراسیونش ارزانی خودشان!

مسعود خرابات و امیر رموزی دو ملی پوش سابق جودو در حالی به کمیته انضباطی احضار شده اند که معتقدند دیگر عمر قهرمانیشان تمام شده است و هر تصمیمی درباره آنها گرفته شود به حالشان تفاوتی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، کمیته انضباطی فدراسیون جودو در جدیدترین اقدام قابل توجه خود چهار جودوکار اسبق تیم ملی را به اتهام مصاحبه احضار کرده است.

مسعود خرابات، امیرحسین رموزی، شایان نصیرپور و یعقوب نجاری نفراتی هستند که باید خود را به کمیته انضباطی معرفی کنند.
خرابات ملی پوش سابق جودو که سابقه درخشانی در جودو به ویژه در رقابت های قهرمانی کشوری دارد، بعد از مدت ها سکوت روز پنجم دی ماه مصاحبه ای را با یکی از خبرگزاری ها انجام داد و کمیته انضباطی هم همان روز و بدون اندکی درنگ وی را به جرم همان مصاحبه به فدراسیون احضار کرد.

خرابات: نه فحش دادم نه تهدید کردم ، نظر شخصی ام را گفتم!

مسعود خرابات در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور گفت: من خصومت شخصی با کسی به ویژه سرمربی تیم ملی ندارم، به عنوان یک جودوکار و کسی که سال ها در تیم ملی بوده نظرم را گفته ام ،چرا ستاره های جودو کشور در حال حاضر خانه نشین هستند؟!
وی خاطرنشان کرد: نه توهین و بی احترامی به کسی کرده ام نه ناسزا گفته ام و بی احترامی کردم، صحبتم خطاب به فدراسیون نشینان این بود که این روندی که پیش گرفته اید، درست نیست در جامعه ما آزادی بیان وجود دارد پس چرا من باید سکوت کنم؟
جودوکار باسابقه ایران در ادامه افزود: من از کسی دستور نمی گیرم، مجبور شدم جلو بیایم و مصاحبه کنم، چون من چیزهایی را مشاهده می کنم که مردم عادی نمی بینند ، جودوی ایران چوب اختلافات شخصی را می‌خورد و برای همین به این حال و روز افتاده است.
در مسابقات لیگ فقط از من تست دوپینگ گرفتند!
مسعود خرابات گفت: امروز در هفته سوم از مسابقات لیگ از هیچ کدام از جودوکاران تست دو پینگ نگرفتند، اما سمت من آمدند به خاطر چه؟ چون مصاحبه کردم و به آقایان برخورده است، چرا از نفرات فیکس تیم ملی تست دوپینگ نگرفتند؟ من که عمر قهرمانی ام تمام شده است ، چه نتیجه مثبت اعلام شود چه منفی، من دیگر سال دیگر مسابقه نمی دهم . بیایند از کسانی بگیرند که قرار است جودو را ادامه دهند.

در مسابقات قهرمانی کشور وزن کشی نکردم

ملی پوش سابق تیم ملی با اشاره به سیدبندی نادرست در رقابت های قهرمانی کشور که به تازگی برگزار شده بود، در این باره توضیح داد: سیدبندی مسابقات قهرمانی کشور باید برای قهرمانان سال های پیش باشد، منی که هشت سال روی سکوی این پیکارها بودم چرا باید در سید پنج باشم؟ آن وقت کسی که نه تنها در بزرگسالان بلکه حتی یک مدال در رده نوجوانان هم نداشته است را در سید دو گذاشتند! مشخص است که به من برمی خورد، همان جا اعتراض کردم اما کسی نشنید و گفتم وزن کشی نمی کنم احتیاجی هم به مدال کشوری ندارم!
بچه های تیم ملی ممنوع المصاحبه هستند
ملی پوش سابق جودو اذعان کرد: درخشان از زمانی که روی کار آمد تمامی ملی پوشان را ممنوع المصاحبه کرد، البته گاهی پیش آمده که در جهت منافع آقایان گفتگویی انجام شود، اما من چرا مصاحبه نکنم؟ من که دیگر در تیم ملی جایی ندارم؟
وی اضافه کرد: از مسئولان فدراسیون جودو خواهش می کنم که انتقاد پذیر باشند، انتقاد همیشه سازنده است الان سعی می کنند من را خراب کنند مهم نیست چون عمر قهمانی ام تمام شده است و مدال هایم را هم گرفته ام.
خرابات اعلام کرد: اگر بخواهند به همین روش ادامه بدهند و اذیتم کنند، من هم در مصاحبه های بعدی ام خاموش نمی نشینم و برخی از حرف های پشت پرده را رو می کنم.
نمی خواهم برخی مسائل را باز کنم چون به ضرر جودوی کشور است، برای جوانی که می خواهد این رشته ورزشی را انتخاب کنند بد است و ناامید می شود.
ملی پوش باسابقه جودوی ایران در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه کمیته انضباطی شرکت می کنید یا خیر ؛ گفت: من قصد دارم شرکت کنم اما در تاریخی که تعیین کرده اند به دلیل مشغله کاری نمی توانم بروم و ار مسئولان کمیته انضباطی خواستم تا روز دیگری را مشخص کنند.

رموزی: آقایان مادام العمر محرومم کنید

امیر رموزی، سنگین وزن جودوی ایران که مدتی را به عنوان سرپرست در کنار تیم ملی بود یکی دیگر از کسانی است که به کمیته انضباطی فدراسیون جودو اظهار شده است، اتهامی که به رموزی زده شده در نوع خود جالب است و او به خاطر فعالیت در شبکه های اجتماعی باید در کمیته انضباطی حاضر شود.
وی در واکنش به احضارش به این کمیته گفت:آقایان فدراسیون جودویی که تحمل شنیدن انتقاد را ندارند ، می خواهند چه تصمیمی راجع به من بگیرند؟
سنگین وزن جودو افزود: فدراسیون نشینان هر کاری دلشان می خواهد انجام دهند من که بدهکارشان نیستم و نان و آبم را آنها نمی دهند، با این اوضاعی که آنها به وجود آورده اند آدم نمی تواند بگوید من یک جودوکار هستم، تا آخر عمر محرومم کنند هم جودو هم فدراسیونش ارزانی خودشان!
علاوه بر خرابات و رموزی، شایان نصیرپور که مدتی است در ترکیه به سر می برد و همراه ملی پوشان این کشور تمرین می کند، به جرم مصاحبه و یعقوب نجاری به اتهام مصاحبه با رسانه های گروهی به کمیته انضباطی احضار شده اند و بعید می رسد آنها هیچ کدام در فدراسیون حاضر شوند.

انتهای پیام

آخرین اخبار