www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۱:۳۷ 1393/12/18

خانلرخانی: قراردادم با گرجستان 10 برابر باشگاه های ایران است

پیام خانلرخانی که به تازگی به مدت یک سال مربیگری تیم ملی تکواندوی گرجستان را بر عهده گرفته است از قرارداد مالی خود با این تیم احساس رضایت دارد. به گزارش “رزم نیوز” ، پیام خانلرخانی، سرمربی جدید تیم ملی تکواندو گرجستان در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد : بر اساس موافقت فدراسیون […]

پیام خانلرخانی که به تازگی به مدت یک سال مربیگری تیم ملی تکواندوی گرجستان را بر عهده گرفته است از قرارداد مالی خود با این تیم احساس رضایت دارد.

به گزارش “رزم نیوز” ، پیام خانلرخانی، سرمربی جدید تیم ملی تکواندو گرجستان در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد : بر اساس موافقت فدراسیون تکواندو ایران و طبق توافقی که با فدراسیون تکواندو گرجستان داشتم، مربی گری تیم ملی این کشور را قبول کردم و به مدت یک سال با این تیم قرار داد بستم.

وی در رابطه با مبلغ قراردادش گفت: از شرایط مالی قردادم راضی هستم. مبلغ قرار دادم تقریبا 10 برابر میزان قراردادم با باشگاه های داخلی است.

سرمربی جدید تیم ملی تکواندو گرجستان در خصوص شرایط تیم ملی تکواندو گرجستان، افزود: تیم ملی بزرگسالان گرجستان مسابقات جهانی روسیه را پیش رو دارد. این کشور تکواندو کاران مطرحی ندارد و توقع نمی رود که در رقابت های جهانی مقامی کسب کنند. اما در ترکیب تیم ملی جوانان و امید گرجستان تکواندو کاران آینده داری دیده می شود. و امید می رود که در مسابقات قهرمانی جوانان اروپا که در مرداد ماه برگزار خواهد شد عملکرد خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: یک بار به طور مقطعی با یکی از باشگاه های روسیه همکاری داشتم. اما اولین بار است که مربی گری یک تیم ملی خارجی را تجربه می کنم.

خانلرخانی که امسال با تیم شهرداری ورامین قهرمان لیگ برتر و باشگاه های آسیا شد، در خصوص ادامه همکاریش با این تیم، خاطر نشان کرد: من با باشگاه شهرداری ورامین مشکلی ندارم. خوشبختانه با این تیم امسال موفقیت های خوبی کسب کردیم. اگر لیگ برتر سال آینده دیرتر آغاز شود میتوانم همکاریم را با شهرداری ورامین ادامه دهم. بستگی به مدت زمان همکاریم با تیم ملی گرجستان دارد.

وی در پایان گفت: امیدوارم که بتوانم سطح تیم ملی تکواندو گرجستان را ارتقا دهم و تجربه خوبی یا این تیم کسب کنم.

آخرین اخبار