www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۳۳ 1394/04/13

جودو جایزه بزرگ مغولستان؛ سعید ملایی برای کسب مدال برنز تلاش می کند

جودوکار تیم ملی کشورمان در رقابتهای جایزه بزرگ مغولستان با یک شکست و دو پیروزی به دیدار رده بندی راه يافت تا برای کسب مدال برنز مبارزه کند. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این دوره از مسابقات روز جمعه با حضور ۲۰۱ جودوکار از ۳۵ کشور در اولان باتور آغاز شد که سعید ملایی اولین نماینده […]

جودوکار تیم ملی کشورمان در رقابتهای جایزه بزرگ مغولستان با یک شکست و دو پیروزی به دیدار رده بندی راه يافت تا برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این دوره از مسابقات روز جمعه با حضور ۲۰۱ جودوکار از ۳۵ کشور در اولان باتور آغاز شد که سعید ملایی اولین نماینده ایران در این مسابقات صبح امروز کار خود را با پیروزی آغاز کرد.

جودوکار کشورمان در وزن ۸۱- کیلوگرم پس از یک دور استراحت،  “ماجدوف” از صربستان را شکست داد و راهی دور سوم شد. ملایی در این مرحله به مصاف “والویس فورتیر” از کانادا رفت. این کانادایی که  نفر دوم رنکینگ جهانی است و مدال برنز المپیک لندن و نقره مسابقات جهانی ۲۰۱۴ را در کارنامه دارد در پایان ۵ دقیقه مبارزه به سختی و با اخطار موفق به کسب پیروزی مقابل نماینده شایسته کشورمان شد.

ملایی با این شکست راهی گروه بازنده ها شد و در این مرحله مقابل “یوگی مارویاما”  از ژاپن با امتیاز “وازاری” صاحب پیروزی شد و به دیدار رده بندی راه يافت.  نماینده کشورمان برای کسب مدال برنز باید با “راسل دومنیک” از آلمان مبارزه کند.

آخرین اخبار