www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۱۳ 1395/12/10

تیغ کند وایلدر در راند پنجم تیز شد!

دئونتای وایلدر با شکست جرالد واشینگتون بار دیگر از عنوان قهرمانی اش در دسته سنگین وزن WBC دفاع کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مهمترین رویداد The PBC on Fox مبارزه بوکس دئونتای وایلدر قهرمان سنگین وزن WBC و جرالد واشینگتون بود که همگان را پای تلویزیون میخکوب کرده بود تا شاهد این مبارزه حساس و نفس گیر باشند.

واشینگتون برای خلق یک شگفتی و گرفتن کمربند قهرمانی سنگین وزن از وایلدر قدم به رینگ می گذاشت و این در حالی بود که هدف بمب افکن برنزی تداوم روند شکست ناپذیری و همچنین دفاع از عنوان قهرمانی خود در این دسته بود. با به صدا درآمدن زنگ شروع مبارزه بسیاری انتظار داشتند تا وایلدر که از حمایت آلابامایی ها برخوردار بود در همان راند نخست کار جرالد واشینگتون را یکسره کند ولی در عمل این اتفاق رخ نداد. وایلدر آن وایلدر همیشگی نبود عده ای مصدومیت های پیشین او را دلیل عملکرد او می دانند و عده ای استرس ناشی از مبارزه در برابر دیدگان هم ایالتی ها، در هر صورت در چهار راند اول واشینگتون به خوبی و هوشمندانه حمله و به موقع نیز دفاع می کرد. در راند چهارم اما بمب افکن برنزی اوج گیری را آغاز کرده بود و حرکات بدنی او نیز به خوبی گواه این ادعا بود.

در راند پنجم تیغ ناک اوت وایلدر تیز شده بود. او در یک فرصت مناسب و با یک ضربه مشت قوی واشینگتون را ناک دان کرد. جرالد خود را جمع و جور کرد و از جای برخواست ولی دئونتای دست بردار نبود و او را به سمت طناب ها برد و قصد داشت او را زیر بمباران مشت های خود نابود کند. پس از چند ضربه دیوانه وار داور رینگ وارد معرکه شد و پایان این مبارزه را اعلام کرد. یک پیروزی شیرین و ناک اوتی شیرینتر ،این سی و هفتمین پیروزی وایلدر با ناک اوت از مجموع سی و هشت مبارزه او بود.

گزینه بعدی کیست؟ واقعا چی کسی توانایی مقابله با وایلدر را دارد؟

آخرین اخبار