www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۲:۳۶ 1394/01/24

تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا؛ هشت پیروزی نمایندگان ایران در آغاز روز پایانی

تکواندوکاران نوجوان ایران در آخرین روز از رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا، موفق به کسب 8 پیروزی شدند اما یک تکواندوکار کشورمان شکست خورد. به گزارش “رزم نیوز” ،  هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا که از روز شنبه هفته جاری در چین تایپه آغاز شده بود، درحالی عصر امروز دوشنبه به پایان می‌رسد که تیم ملی […]

تکواندوکاران نوجوان ایران در آخرین روز از رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا، موفق به کسب 8 پیروزی شدند اما یک تکواندوکار کشورمان شکست خورد.

به گزارش “رزم نیوز” ،  هشتمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان آسیا که از روز شنبه هفته جاری در چین تایپه آغاز شده بود، درحالی عصر امروز دوشنبه به پایان می‌رسد که تیم ملی کشورمان تا کنون در دو بخش دختران و پسران موفق به کسب هفت مدال رنگارنگ شده است.

روز پایانی این دوره از رقابتها صبح امروز دوشنبه در دانشگاه تایپه آغاز شد که از میان هشت نماینده ایران ، هفت تکواندوکار کار خود را با پیروزی آغاز کردند و تنها زهرا اسماعیل پور با شکست 5 بر يک در وزن 68- کیلوگرم نتیجه را به چین واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 59- كيلوگرم دختران مهسا جدي دور نخست 12 بر صفر حریفی از قزاقستان را شکست داد. زهرا شجاعي راد در وزن 63- كيلوگرم در یک مبارزه جذاب و دیدنی 18بر 15 قزاقستان را از پیش رو برداشت و در وزن 68- كيلوگرم هم پريسا جوادي 11 بر تکواندوکار دیگری از قزاقستان را شکست داد.

در بخش پسران و در وزن وزن 68- كيلوگرم محمد شيردل در مبارزه با نماینده ازبکستان 18  بر 15 صاحب پیروزی شد. اميرحسين وقوعي آذر در  وزن 73- كيلوگرم دور نخست مالزی را 13 بريک شکست داد و سپس در پیکار با نماینده قزاقستان 14بر چهار به پیروزی دست يافت.

در وزن 78- كيلوگرم اميرحسين ساسان 18 بر يک  ازبكستان را شکست داد و در فرشاد قياسي هم در وزن 78+ كيلوگرم 19 بر شش در برابر تکواندوکاری از قزاقستان به برتری دست يافت تا قزاق ها در تمام اوزانی که با نمایندگان کشورمان روبرو شدند بازنده میدان را ترک کنند.

این دوره از مسابقات در چین تایپه جریان دارد و عصر امروز به پایان می رسد.

آخرین اخبار