www.khabarrazmavar.ir

اشتباهات داوری عمدی نبود، اما..

شناسه خبر : ۱۹:۵۲ 1398/03/28

تکلو: برتری از آن من بود اما بازنده شدم

ملی پوش موای تای معتقد است در مسابقات اخیر انتخابی تیم ملی، برخی داوران در حق وی بی عدالتی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رقابت های انتخابی تیم ملی موای تای طی روزهای ۲۱ تا ۲۴ خرداد ماه جاری به میزبانی شهرستان شاهین شهر برگزار شد که در این مسابقات، برخی مشکلات داوری صدای تعدادی از قهرمانان و مربیان را درآورد.

علی تکلو ابتدا در مورد این پیکارها گفت: مسابقات خوب و پرترافیکی را شاهد بودیم که همین مساله، باعث شد بازی ها چند روز طول بکشد که قطعا در کیفیت قضاوت ها نیز بی تاثیر نبود.

وی درباره اتفاقات دیدار فینال وزن ۸۶- کیلوگرم افزود: من تا قبل از این بازی، در سه دیدار نخست توانستم در راند یک، حریفان خود را ناک اوت کنم که این روال تا مسابقه فینال ادامه یافت. در بازی فینال هم برتری از آن من بود و حتی بسیاری از افراد حاضر در سالن معتقد بودند که من برنده هستم. اما در کمال تعجب، دست حریفم به عنوان فرد پیروز بالا رفت.

تکلو با بیان این که چنین اشتباهی به علت ترافیک بازیها و حجم کاری زیاد داوران بوده و عمدی در آن وجود نداشته است، اظهار داشت: من اطمینان دارم که عمدی در این باره بنوده است، اما به هرحال همگان دیدند که من فایتر برتر بودم و داوران باید حکم به برتری من می دادند. به وجود آمدن اشتباه در چنین مسابقات فشرده و حساسی امری طبیعی شمرده میشود که در بیشتر مواقع عمدی در آن وجود ندارد.

این ملی پوش موای تای کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: در کمیته فنی افرادی همچون: فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون و علیرضا امینی نایب رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی حضور دارند و آنها همواره نشان داده اند که اجازه پایمال شدن حق شایسته ها را نمیدهند. فیلم مسابقه موجود است که امیدوارم پس از بررسی در کمیته فنی، تصمیم نهایی اخذ در نهایت رای عادلانه اعلام شود تا فردی که شایسته پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی است، به مسابقات جهانی اعزام شود.

آخرین اخبار