www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۴۳ 1394/12/17

سوپر لیگ کاراته فردا با تعیین تیم قهرمان به پایان می رسد

پرونده سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور فردا سه شنبه با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی و نهایی با تعیین قهرمان سال ۹۴ در سالن غدیر تهران بسته خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در پایان مرحله گروهی رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور چهره چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی […]

پرونده سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور فردا سه شنبه با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی و نهایی با تعیین قهرمان سال ۹۴ در سالن غدیر تهران بسته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، در پایان مرحله گروهی رقابتهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور چهره چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شد و قرار است عصر فردا  این چهار تیم برای رسیدن به جام قهرمانی تلاش کنند.

بر همین اساس از ساعت ۱۳/۳۰ دقیقه مناطق نفت خیز به مصاف دانشگاه آزاد می رود و پاس قوامین هم به صورت همزمان به دیدار صنعت برق هرمزگان خواهد رفت. تیم های برنده این دو دیدار برای تعیین قهرمان راهی فینال خواهند شد و بازنده ها هم به صورت مشترک عنوان سوم را کسب خواهند کرد.

اما مهم ترین دیدار هفته پایانی را دو تیم مناطق نفت خیز جنوب و دانشگاه آزاد برگزار خواهند کرد. دیدار این دو تیم همیشه در رقابتهای سوپر لیگ جذاب و دیدنی بوده و شاید بتوان از آن به عنوان دربی کاراته نام برد. هر چند این دو تیم را نمی توان به لحاظ نفراتی که در اختیار دارند باهم مقایسه کرد و شاید دانشگاه را بتوان از پیش برنده معرفی کرد ولی نفتی ها نشان داده اند که غیرقابل پیش بینی مبارزه می کنند و به هیچ تیمی به راحتی امتیاز نمی دهند.

در این دیدار شاید تقابل مهران بهنام فر و مجید عبدالحسینی دو ملی پوش سابق کاراته ایران در قامت مربی دو تیم دیدنی و جذاب خواهد بود.

بهنام فر به دلیل آسیب دیدگی فرخی و سرباز بودن هادی صفی اعلام کرده در آستانه ۴۱ سالگی برای کمک به تیم نفت آماده پوشیدن لباس کاراته و حضور در ارنج تیمی است. در آن سوی میدان عبدالحسینی کاراته کایی نیست که اسیر جو شده و لباس رزم بپوشد ولی اگر مبارزه این دو را بعد از سال ها روی تاتامی لیگ مشاهده کردید زیاد تعجب نکنید.

عصر سه شنبه مرحله نهایی این رقابتها برگزار و از قهرمان فصل ۹۴ سوپر لیگ رونمایی خواهد شد.

آخرین اخبار