www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۰۰ 1394/04/22

تصمیم جدید و مهم فدراسیون ورزش های رزمی؛ ناظران تخصصی بر فعالیت های سبک های رزمی نظارت می کنند

اقدام اخیر فدراسیون ورزش های رزمی در مورد انتخاب ناظران تخصصی برای رشته های مختلف، گامی مهم در جهت پویایی و ارتقاء سطح فنی و علمی سبک های رزمی تحت پوشش این فدراسیون محسوب می شود. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، پیش از این در فدراسیون ورزش های رزمی، انتخاب ناظران برای مسابقات و […]

اقدام اخیر فدراسیون ورزش های رزمی در مورد انتخاب ناظران تخصصی برای رشته های مختلف، گامی مهم در جهت پویایی و ارتقاء سطح فنی و علمی سبک های رزمی تحت پوشش این فدراسیون محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز، پیش از این در فدراسیون ورزش های رزمی، انتخاب ناظران برای مسابقات و برنامه های مختلف سبک ها، حالت تخصصی نداشت، به گونه ای که مثلا برای رشته های مختلف کیک بوکسینگ ناظرانی از ورزش های غیرمرتبط انتخاب می شدند. اخیرا فدراسیون در اقدامی شایسته، مقرر کرده که طی آن سبک ها و رشته های رزمی از ناظران تخصصی خود بهره مند خواهند شد.

بر این اساس فدراسیون در نظر دارد با برگزاری کارگاه آموزشی ناظران و ارائه گواهینامه معتبر شرایط قانونمندی را در این خصوص بوجود آورد.

این کارگاه آموزشی که قرار است سوم مرداد ماه سال جاری در محل فدراسیون برگزار شود از این جهت حائز اهمیت است که ناظران از این پس برای نظارت در رویدادهای متعدد فدراسیون می‌بایستی موفق به اخذ گواهینامه از این کارگاه شوند.

بر اساس این اطلاعیه مهم، افرادی که تمایل دارند به عنوان ناظر همچنان به فعالیت خود زیر نظر فدراسیون بپردازند، شرکت در این کارگاه آموزشی و اخذ گواهینامه الزامی خواهد بود. بنابراین از این پس، فدراسیون از کسانی به عنوان ناظر برای رویدادهای مختلف استفاده خواهد کرد که در این کارگاه ویژه آموزشی نظارت و ارزشیابی ناظران شرکت کرده و موفق به اخذ گواهینامه شوند.

شرایط شرکت در کارگاه آموزشی ناظران به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

1- داشتن حداقل 30 سال تمام

2- يك برگ تصوير شناسنامه و كارت ملي  و کارت پایان خدمت (آقایان) و یک عدد کاور

3- داشتن حکم فنی دان 3 فدراسیون ورزش‌های رزمی

4- داشتن حداقل مدرک داوری و مربیگری درجه سه فدراسیونی

5- کپی کارت بیمه ورزشی سال 94

6- دو قطعه عکس 4*3 پشت نویسی شده

7- ارائه فیش واریزی یک میلیون ریال  به حساب مردمی (0105970105009) بانک ملی شعبه پیام انقلاب اسلامی

8- ارائه کپی آخرین مدرک تحصیلی (حداقل مدرک دیپلم)

مدرسین دوره: اساتيد دانشگاه تربیت معلم و تهران

تاریخ و ساعت برگزاری دوره: سوم مرداد ماه سال جاری شنبه ساعت 15 لغایت 19

مكان برگزاري دوره و آزمون: تهران، مفتح شمالی، روبروی پمپ بنزین،خ بخشی موقر، پلاک 44

زمان آزمون: 7 مرداد ماه سال جاری ساعت 14 لغایت 16- سالن کنفرانس فدراسیون.

آخرین اخبار