www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۳۲ 1393/09/10

بی‌باك مطرح کرد: انگلیس، كره‌جنوبی، آلمان و میزبان مهمترین حریفان تکواندوی‌ایران در مکزیک

بازیكنان نمی‌توانند در سال بیش از 2 بار به آمادگی صد در صد برسند كه آمادگی صد در صد تیم ما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی بود. تیم ملی تكواندوی كشورمان برای شركت در مسابقات فینال گرندپریكس و جام‌جهانی شنبه راهی مكزیك شد. به گزارش “رزم نیوز” ، مهدی بی‌باك كه نخستین […]

بازیكنان نمی‌توانند در سال بیش از 2 بار به آمادگی صد در صد برسند كه آمادگی صد در صد تیم ما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی بود.

تیم ملی تكواندوی كشورمان برای شركت در مسابقات فینال گرندپریكس و جام‌جهانی شنبه راهی مكزیك شد.

به گزارش “رزم نیوز” ، مهدی بی‌باك كه نخستین مدال‌طلای جام‌جهانی را در سن 18 سالگی كسب كرد، در خصوص این رقابت‌ها گفت: مسابقات جام‌جهانی در این سال‌ها با تغییرات زیاد همراه بوده است. شرایط فرق‌كرده و از سال 2006 این مسابقات به صورت تیمی برگزار می‌شود. به هرحال فدراسیون جهانی در نظر داشت تغییری را در روند این رقابت‌ها داشته باشد و كار گروهی را نیز به تكواندو اضافه كند تا تكواندوكاران در قالب یك تیم مبارزات خود را پیگیری كنند.

وی درخصوص مهمترین حریفان‌ایران در این مسابقات تصریح كرد: انگلیس، كره‌جنوبی، آلمان و مكزیك مهمترین حریفان ما هستند. این تیم‌ها هركدام چندین قهرمان جهان و المپیك را در تركیب خود دارند و همین كار ما را دشوار خواهد كرد، اما بازیكنان ما نشان داده‌اند همیشه از پس كارهای سخت بر می‌آیند.

بی‌باك با اشاره به مسابقات گرندپریكس افزود: این رقابت‌ها نیز واقعا مبارزات سخت و سنگینی است و سطح بسیار بالایی دارد چراكه در هر وزن 8 تكواندوكار برتر حضور دارند و ما نیز در این رقابت‌ها در هر وزن 4 نماینده داریم.

مربی تیم ملی تكواندو در پاسخ به این سوال كه آیا حضور بازیكنان در مسابقات مختلف باعث خستگی آنها نمی‌شود؟ اظهار داشت: تا جایی‌كه شده به بازیكنان استراحت داده‌ایم، ضمن اینكه تمرینات به طوری طراحی‌شده كه بازیكنان ریكاوری شوند و از طرفی آمادگی خوبی هم برای حضور در این مسابقات داشته باشند. به هر حال بازیكنان نمی‌توانند در سال بیش از 2 بار به آمادگی صد در صد برسند كه آمادگی صد در صد تیم ما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی بود.

قهرمان چندین دوره مسابقات جام‌جهانی اینطور ادامه داد: كسب بهترین‌نتایج در مسابقات فینال گرندپریكس و جام‌جهانی دور از دسترس نیست. كار سختی داریم، چراكه در این رقابت‌ها توانایی‌های تیم ما در قالب 2 تیم بر روی شیاپ‌چانگ می‌رود، اما قطعا تكواندوكاران، از صد در صد توانایی خود در این رقابت‌ها استفاده خواهند كرد تا بهترین نتیجه را بدست آورند.

آخرین اخبار