www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۴۹ 1394/07/29

به خاطر مصدومیت در مسابقات منچستر؛ عضو تیم ملی تکواندو شش هفته از میادین دور شد

تکواندوکار تیم ملی کشورمان به دلیل آسیب دیدگی در رقابتهای جایزه بزرگ منچستر شش هفته از میدان مسابقات دور خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، مهدی خدابخش تکواندوکار شایسته کشورمان که به عنوان نفر اول رنکنیگ جهانی سهمیه حضور در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب کرده به دلیل آسیب دیدگی شش […]

تکواندوکار تیم ملی کشورمان به دلیل آسیب دیدگی در رقابتهای جایزه بزرگ منچستر شش هفته از میدان مسابقات دور خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، مهدی خدابخش تکواندوکار شایسته کشورمان که به عنوان نفر اول رنکنیگ جهانی سهمیه حضور در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب کرده به دلیل آسیب دیدگی شش هفته از تمرینات و مسابقات تکواندو دور خواهد بود.

خدابخش یکشنبه هفته جاری در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جایزه بزرگ منچستر در مبارزه با «محمد لوتالو» انگلیسی دچار آسیب دیدگی شد و به مدال برنز دست يافت.

محمد سعید مطوری نژاد پزشک تیم ملی تکواندو در این خصوص به خبرگزاری مهر گفت: بعد از این آسیب دیدگی مهدی را در منچستر به بیمارستان بردیم که به دلیل قوانین جاری نتوانستیم کار خاصی انجام دهیم و فقط گرافی انجام شد و کارهای بعدی به بازگشت به ایران موکول شد.

وی ادامه داد: روز سه شنبه کارهای اولیه انجام و پس از اسکن متوجه شدیم که ضربه مستقیم به کونیدل مچ پا وارد شده و به هیچ عنوان کشیدگی تاندون یا رباط نیست. برای این نوع آسیب دیدگی خدابخش حتما باید شش هفته کارهای درمانی را پیگیری کنیم و پس از آن طبق برنامه تمرینات اولیه آغاز شود.

مطوری نژاد در خصوص حضور وی در المپیک گفت: به هیچ عنوان حای نگرانی نیست ، زمان کافی وجود دارد . خدابخش می تواند خیلی زود به میدان مبارزه بازگشته و با قدرت در بازیهای المپیک حضور پیدا کرده و به امید خدا برای کسب مدال طلا تلاش کند.

با این وجود به احتمال فراوان خدابخش نمی تواند آذرماه در مرحله نهایی رقابتهای جایزه بزرگ در مکزیک به میدان برود. ولی از این بابت نیز جای نگرانی نیست چرا که فاصله امتیازی نفر دوم با وی در صدر رنکینگ تهدیدی برای جایگاه وی نخواهد داشت.

آخرین اخبار