www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۵۳ 1393/09/23

برای حضور در مجمع فدراسیون ورزش های رزمی؛ رئیس داشنگاه علمی – کاربردی امام خمینی هم ثبت نام کرد

یکی از کاندیداهایی که برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های رزمی ثبت نام کرده، رئیس دانشگاه علمی – کاربردی امام خمینی (ره) است. به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، مهلت قانونی برای نام نویسی نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون ورزش های رزمی، هفته گذشته به پایان رسید که طی آن، 24 نفر برای […]

یکی از کاندیداهایی که برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های رزمی ثبت نام کرده، رئیس دانشگاه علمی – کاربردی امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرنگار “رزم نیوز” ، مهلت قانونی برای نام نویسی نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون ورزش های رزمی، هفته گذشته به پایان رسید که طی آن، 24 نفر برای حضور در این کارزار انتخاباتی اعلام آمادگی کردند.

یکی از نامزدهای تصدی پست ریاست فدراسیون ورزش های رزمی، محمد رضا گروسی رئیس دانشگاه علمی – کاربردی امام خمینی و برادر حسین گروسی نماینده مردم هشتگرد، ملارد و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی است.

گروسی در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز، در این خصوص گفت: بنده سابقه طولانی در ورزش های رزمی دارم. من کونگ فو کار می کردم و در حال حاضر نیز عضو کمیته فنی گوجوریو کاراته هستم.

وی در مورد این که فدراسیون ورزش های رزمی در سال های اخیر با مشکلات فراوانی روبرو بوده است، اظهار داشت: باید در این زمینه مدیریت بحران داشت و من نیز با این رویکرد وارد صحنه شدم.

آخرین اخبار