www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۵۹ 1394/09/14

انتقاد درست و منطقی کتیرایی؛ کاراته و لیگی که در ورطه نابودی کامل قرار دارد

علیرضا کتیرایی، مربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی 2012 فرانسه و مسابقات آسیایی 2012 ازبکستان و 2015 ژاپن انتقاد درست و منطقی به نحوه سازماندهی و برگزاری لیگ کاراته دارد. او در گفتگو با خبرگزاری مهر تاکید کرده که لیگ های کاراته هیچ خروجی برای تیم ملی ندارد و در واقع سازمان لیگ از […]

علیرضا کتیرایی، مربی تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی 2012 فرانسه و مسابقات آسیایی 2012 ازبکستان و 2015 ژاپن انتقاد درست و منطقی به نحوه سازماندهی و برگزاری لیگ کاراته دارد. او در گفتگو با خبرگزاری مهر تاکید کرده که لیگ های کاراته هیچ خروجی برای تیم ملی ندارد و در واقع سازمان لیگ از برگزاری این مسابقات به دنبال رفع تکلیف است.

کتیرایی درست می گوید. سازمان “بی درو پیکر” لیگ کاراته هیچ برنامه مدون و از قبل تعیین شده ای برای رقابتهای باشگاهی ندارد که اگر داشت اینگونه تاریخ آغاز برگزاری لیگ دچار تغییر نمی شد و هر روز شاهد تغییر در نحوه و شکل برگزاری لیگ نمی شدیم!

دارنده بیشترین نشان طلای کاراته ایران در مسابقات قاره ای دست روی نقطه درستی گذاشته، آنجا که گفت: اصولا برنامه ریزی لیگ باید به نحوی باشد که بتواند خروجی مناسبی برای تیم ملی داشته باشد. با برگزاری لیگ در مدت دو ماه به صورت فشرده و هفته ای دو یا سه بازی کدام هدف لیگ محقق خواهد شد؟ آقای محمد علی زمانی که تا ذهن یاری می کند! بر مسند لیگ نشسته در پاسخ به کتیرایی خیلی شفاف بگوید که خروجی این لیگ بی در و پیکر چه بوده و کدام بازیکن و مربی و سرپرست و مدیرعامل باشگاه از این لیگ که بقول کتیرایی بیشتر جنبه “رفع تکلیف” دارد، راضی و خشنود است؟ اصولا در یک بازه زمانی فشرده قرار است چه اتفاقی بیفتد و لیگ قرار است چه خروجی برای کاراته داشته باشد؟ آیا یک تیم “صاحب تشکیلات” و با “سیستم منظم اداری” حاضر است در لیگی سرمایه گذاری کند که هیچ برنامه مدونی در آن وجود ندارد؟ کدام تیم حاضر است برای یک پروسه 2 ماهه در لیگی که حتی از کمترین توجه رسانه ای برخودار است، هزینه کند و بازیکنان ملی پوش و غیرملی پوش را به استخدام خود درآورد؟

متاسفانه لیگ کاراته یکی دو سالی است بدجوری در سراشیبی سقوط گرفته و کسی هم نیست که این “سقوط” را ببیند، سقوطی که در نهایت تیم ملی و ملی پوشان در آن متضرر خواهند شد. آقای طباطبایی اگر می خواهید در همین چند ماه مسندنشینی بر فدراسیون کاراته نامی نیک از شما در اذهان باقی بماند، به وضعیت لیگی برسید که نخبه های کاراته را در دل خود دارد و در ورطه نابودی کامل قرار دارد، وگرنه موضوع اصلی امروز کاراته گردهمایی داوران جهانی و آسیایی با موضوع “اعزام های برون مرزی” نیست!!

مسئولان فدراسیون کاراته فرصت کردند حتما حرفهای علیرضا کتیرایی را در خبرگزاری مهر بخوانند و فکری به حال لیگی کنند که حتی برای مسئول مستقیمش هم دلمشغولی نمی آورد!

Tel-razmavar1

آخرین اخبار