www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۰:۴۱ 1396/04/10

امیر علی اکبری: صورت کینگ را له خواهم کرد!

امیر علی اکبری در مصاحبه ای کوتاه با سایت RIZIN از عزم خود برای جنگی تمام عیار با تایلر کینگ امریکایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از سایت رسمی RIZIN علی اکبری در این مصاحبه به سوالاتی پیرامون مبارزه پیش رویش با “تایلر کینگ” امریکایی صحبت کرد،متن این گفتگو بدین شرح است:

از زمان آخرین مبارزه ات در RIZIN چه کاری انجام می دادی؟

– “بعد از آخرین مبارزه ام من بر روی مبارزه در حالت سرپا و حملات بیشتر تمرکز داشتم.همچنین خودم را برای ارائه نمایشی خوب برای هواداران ژاپنی ام آماده می کنم تا به همه نشان دهم که نمیخواهم تنها با اتکا بر مهارت هایم در کشتی پیروز مبارزه شوم”.

درباره حریفت تایلر کینگ چه فکر می کنی؟

– “از RIZIN خیلی ممنونم که این مبارزه را بین من و تایلر کینگ دهان گشاد سازماندهی کرد.چون او دوست دارد خیلی حرف بزند و دهانش را باز کند و همیشه چرت و پرت می گوید.می خواهم صورت زشتش را له کنم و به او درس بزرگی بدهم تا بداند زیاد حرف زدن خوب نیست”.

فکر می کنی این مبارزه پیش رو چگونه مبارزه ای بشود؟

– “یک مبارزه جذاب خواهد بود.به هوادارانم قول می دهم که این بار یک مبارزه ای فراتر از انتظار به نمایش بگذارم.

شما (تو و تایلر کینگ) در رسانه های اجتماعی کش و قوس داشتید.چه چیز او را دوست نداری؟

– “او از شش ماه گذشته دهانش را باز کرده بود و سعی می کرد تا پول مبارزه ای به دست آورد.من پول مبارزه او هستم و تصمیم گرفتم تا رویای او که مبارزه با یک اسطوره و ستاره RIZIN بود را تحقق بخشم.حرف های او آزارم نمی دهد و من نگرانی در این باره ندارم.من فک او را می شکنم تا بعد از آن غذایش را با یک نی بنوشد.بعد از این مبارزه کسی او را نخواهد شناخت و او قادر به حرف زدن نخواد بود”.

چقدر مبارزه کردن در ژاپن را دوست داری؟

– “شگفت انگیز است.چه چیز بدی می توانم درباره ژاپن بگویم؟فرهنگی باستانی که به آن احترام می گذارم و مردمی که بسیار دوستانه هستند و قابل احترام.RIZIN هم سکویی است که از طریق آن می توانم مهارت هایم را به نمایش بگذارم”.

احساست درباره مبارزه در RIZIN چیست؟

– “یک رویاست.اینجا خانه من است و من همچنان با قدرت به مبارزه کردن ادامه می دهم و مهارتهایم را با شکست دادن هر سنگین وزنی که آنها در برابر من قرار دهند نشان خواهم داد”.

یک پیام به هوادارانت.

– “ژاپن دوستت دارم و ممنون که من را در خانه خودتان پذیرفتید.من به بهتر شدن ادامه می دهم و خودم را بیشتر ثابت می کنم”.

آخرین اخبار