www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۱:۲۶ 1394/04/02

روسای سبک های ووینام و کیک بوکسینگ بین المللی یک سال محروم شدند/ یکی دو سبک دیگر در انتظار حکم فدراسیون

در پایان جلسه کمیته انضباطی فدراسیون ورزش های رزمی، روسای دو سبک ووینام و کیک بوکسینگ بین المللی به مدت یک سال محروم شدند. به گزارش خبرنگار رزم نیوز، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر محرومیت و تعلیق دو سبک ووینام و کیک بوکسینگ بین المللی بر سر زبان ها افتاده بود که بالاخره حکم […]

در پایان جلسه کمیته انضباطی فدراسیون ورزش های رزمی، روسای دو سبک ووینام و کیک بوکسینگ بین المللی به مدت یک سال محروم شدند.

به گزارش خبرنگار رزم نیوز، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر محرومیت و تعلیق دو سبک ووینام و کیک بوکسینگ بین المللی بر سر زبان ها افتاده بود که بالاخره حکم صادره از سوی فدراسیون ورزش های رزمی اعلام شد.

بر این اساس و در پایان نشست کمیته انضباطی فدراسیون ورزش های رزمی، مسئولان دو سبک ووینام و کیک بوکسینگ بین المللی به مدت یک سال محروم شدند. روسای این دوسبک براساس قانون می توانند تا 10 روز آینده نسبت به حکم صادره اعتراض کنند.

در این مدت و تا زمان انتخاب سرپرست جدید، این دو سبک توسط فدراسیون اداره و برنامه هایشان اجرا خواهد شد.

گفتنی است جلسه کمیته انضباطی فدراسیون ورزش های رزمی برای رسیدگی به وضعیت یکی دو سبک دیگر نیز به زودی تشکیل خواهد شد که به احتمال بسیار زیاد آنها هم با محرومیت یک ساله روسایشان روبرو خواهند شد.

آخرین اخبار