www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۴۷ 1393/08/26

از حاشیه ها اطلاعی ندارم / سعیدی: هروقت بخواهند از نظر فنی کمک می کنم

سرمربی سابق تیم ملی کاتا گفت: هر زمان که بخواهند از لحاظ فنی در خدمت فدراسیون و تیم ملی خواهم بود. کیکاووس سعیدی در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز، در مورد حواشی اخیر در کاراته کشور اظهار داشت: هیچ اطلاعی از حاشیه های ندارم. چون آن چنان که باید اخبار کاراته را پیگیری نمی کنم. […]

سرمربی سابق تیم ملی کاتا گفت: هر زمان که بخواهند از لحاظ فنی در خدمت فدراسیون و تیم ملی خواهم بود.

کیکاووس سعیدی در گفتگو با خبرنگار رزم نیوز، در مورد حواشی اخیر در کاراته کشور اظهار داشت: هیچ اطلاعی از حاشیه های ندارم. چون آن چنان که باید اخبار کاراته را پیگیری نمی کنم.

وی در خصوص نتایج تیم های مردان و زنان کشورمان در مسابقات جهانی آلمان خاطر نشان کرد: عملکرد تیم های کشورمان بسیار خوب بود. ما برای اولین بار قهرمان کومیته تیمی جهان شدیم. ضمن این که در کاتای بانوان هم برای نخستین مرتبه در رده بزرگسالان مدال گرفتیم. هرچند که زمانی که بنده سرمربی تیم های ملی کاتا بودم، در رقابت های جهانی جوانان در مالزی، قهرمان جهان شدیم.

سعیدی در پاسخ به این سوال که امکان دارد مجددا در فدراسیون و یا تیم ملی صاحب مسئولیت شوید، یادآور شد: بنده به خاطر حضور در فدراسیون گلف، فرصت ندارم در کاراته فعالیت زیادی داشته باشم. اما هر وقت از من بخواهند، از نظر فنی و مشاوره ای در خدمت کاراته کشورم خواهم بود.

آخرین اخبار