www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۱۳ 1393/11/04

اختلاف نایب رییس و مدیر تیم‌های ملی کاراته بالا گرفت؛ آرین‌خو: اختیار دارم و با شاه‌محمدی مشورت نمی‌کنم

اختلاف نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته و مدیر تیم‌های ملی برای معرفی کادر فنی بانوان بالا گرفت و مدیر تیم‌های ملی گفت: به هیچ عنوان با نایب رییس بانوان مشورت نخواهد کرد. به گزارش “رزم نیوز” و به نقل از خبرگزاری ایسنا، آرین‌خو در پاسخ به این سوال که شاه‌محمدی نایب رییس بانوان گفته است […]

اختلاف نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته و مدیر تیم‌های ملی برای معرفی کادر فنی بانوان بالا گرفت و مدیر تیم‌های ملی گفت: به هیچ عنوان با نایب رییس بانوان مشورت نخواهد کرد.

به گزارش “رزم نیوز” و به نقل از خبرگزاری ایسنا، آرین‌خو در پاسخ به این سوال که شاه‌محمدی نایب رییس بانوان گفته است برای انتخاب کادر فنی تیم‌های ملی در این بخش حتما باید با او هماهنگ شود و آیا او این کار را انجام می‌دهد؟ اظهار کرد: من به عنوان مدیر تیم‌های ملی از سمندر، رییس فدراسیون کاراته اختیار تام دارم و به هیچ عنوان برای انتخاب کادر فنی با نایب رییس بانوان مشورت نخواهم کرد.

وی افزود: هرگز جلسه‌ای در این مورد نداشته ام و نخواهم داشت، چون او را در صلاحیت انتخاب کادر فنی نمی‌بینم. باز هم می گویم علیرضا سمندر، رییس فدراسیون کاراته به من اختیار تام داده تا هر کسی را که مدنظرم بود برای کادر فنی تیم‌های ملی انتخاب کنم.

مدیر تیم‌های ملی کاراته با تاکید بر این که کادر فنی بانوان این هفته‌ معرفی خواهند شد، گفت: صحبت‌هایی را با چندین مربی داشته‌ام و این هفته‌ کادر فنی بانوان هم معرفی می‌شود.

آرین‌خو در مورد ملاک انتخاب سلیمانی و عبدالمحمدی به عنوان سرمربیان تیم‌های بزرگسالان و رده‌های پایه در بخش مردان، گفت: چندین معیار مهم را مدنظر داشتم که سوابق ورزشی و نتایج کسب شده اولین معیار بود. محمدی سال 2009 در مسابقات جهانی مراکش تیم جوانان را قهرمان کرد و سلیمانی هم همان سال بدون احتساب نتایج بانوان در تیم بزرگسالان شش مدال طلا را در آسیا گرفت. این نتایج قابل توجه است.

وی افزود: خصوصیات اخلاقی و داشتن نظم و انضباطی دومین معیار است که خو‌شبختا‌نه در آن سال با هر دوی این مربیان کار کردم و دیدم که چه توانایی‌های دارند. در سال 2009 توانستیم با نظم خوبی که داشتیم، آرامش خوبی را در تیم ایجاد کنیم.

آرین‌خو گفت: همفکری و همدلی مورد بعدی بود که برایم خیلی اهمیت داشت. اگر یک تیم هم دست داشته باشیم می‌توانیم با دیدی باز نتایج مطلوبی را هم کسب کنیم، چرا که گروه ما منسجم است و فقط منفعت کاراته را در نظر دارد.

مدیر تیم‌های ملی کاراته در پاسخ به این سوال که کادر مربیگری سلیمانی و محمدی چه زمانی معرفی خواهند شد؟ گفت: آنها برای انتخاب مربیان خودشان اختیار دارند، اما قبل از این که بخواهند با آن مربیان صحبت کنند باید نظرشان را به من بگویند و اگر همه چیز خوب بود با آن مربیان صحبت کنند.

آرین‌خو گفت: دوست ندارم با یک مربی صحبت شود و بعدش بگویند که او را نمی‌خواهیم. هدفم این است که در همه زمینه‌ها با همدیگر همراه باشیم.

آخرین اخبار