www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۳۶ 1394/01/16

احمد پناهی: تغییر در راس فدراسیون کاراته حتمی است!

عباس احمد پناهی گفت: رییس فدراسیون کاراته اشتباهات جبران ناپذیری داشته و در طول مدیریتش کم‌توجهی به قانون را رویه خود قرار داده است. به گزارش “رزم نیوز” ، رییس اسبق فدراسیون کاراته در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا ، در خصوص زمزمه‌های تغییر در راس فدراسیون کاراته، مدعی شد: تغییر در ریاست فدراسیون حتمی است […]

عباس احمد پناهی گفت: رییس فدراسیون کاراته اشتباهات جبران ناپذیری داشته و در طول مدیریتش کم‌توجهی به قانون را رویه خود قرار داده است.

به گزارش “رزم نیوز” ، رییس اسبق فدراسیون کاراته در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا ، در خصوص زمزمه‌های تغییر در راس فدراسیون کاراته، مدعی شد: تغییر در ریاست فدراسیون حتمی است و وزارت ورزش و جوانان این فدراسیون را در لیست فدراسیون‌هایی قرار داده است که لازم است در آنها تغییری جدی انجام گیرد.

او با اشاره به مشکلات مدیریتی فدراسیون کاراته گفت: آقای سمندر در طول دوران مدیریتی‌اش توجهی به قوانین و آیین‌نامه‌های مصوب نداشته است و با مدیریت سلیقه‌ای کارهایش را پیش برده است.

این عضو کنفدراسیون کاراته آسیا با بیان این که مصادیق بسیاری از اعمال سلیقه‌ شخصی و بی‌توجهی به قانون در کارنامه رییس فدراسیون وجود دارد به برخی از این موارد اشاره کرد و گفت: برخورد فدراسیون با سبک‌ها و تعطیلی بعضی از آنها بدون اعلام جرم و حتی بدون این که اصلا جرمی هم اتفاق افتاده باشد تنها نشان دهنده برخورد سلیقه‌ای با این موضوع بوده است.

او در این باره ادامه داد: وظیفه فدراسیون این است که 20 درصد از بودجه خود را به هیات‌های کاراته و سبک‌ها اختصاص دهد، اما چنین کاری صورت نگرفت ، بلکه فدراسیون به بخش‌های همسو با خود بودجه بیشتری اختصاص داد.

پناهی همچنین به عملکرد بین‌المللی فدراسیون نیز اشاره کرد و گفت: آقای سمندر در انتخابات فدراسیون جهانی کاراته با رییس فدراسیون جلسه‌ای داشت و به تفاهم هم رسید اما در روز انتخابات بسیار ضعیف عمل کرد و جزو بازنده‌ها قرار گرفت.

وی جدی‌ترین مشکل فدراسیون را بی برنامگی دانست و ادامه داد: جدی‌ترین مشکل فدراسیون که از مدیریت آن نشات می‌گیرد بی برنامه بودن است و هر کسی می‌داند اگر مجموعه ای با روزمرگی به کار خود ادامه دهد، نتیجه‌ای نخواهد گرفت و آنچه هم که ما از موفقیت‌های کاراته ایران در عرصه جهانی دیده‌ایم مدیون غیرت و همت خود ورزشکارانمان بوده است نه برنامه‌ریزی فدراسیون.

او در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون اعتراضی هم به این مشکلات کرده‌اید؟ گفت: من چندین بار به آقای سمندر نامه نوشته‌ام، اما او نه تنها جواب درستی به آنها نداده است، بلکه با وارونه جلوه دادن آنها در مصاحبه‌هایش با رسانه‌ها به جای خودش، من را وادار به پاسخگویی کرده است!

عضو فدراسیون کاراته آسیا در پایان نیز گفت: همه اعضای جامعه کاراته ایران دلسوز این ورزش هستند، ولی برخی هم مثل آقای سمندر تنها فرافکنی می‌کنند و می‌خواهند به هر قیمتی سمت خود را حفظ کنند.

آخرین اخبار