www.khabarrazmavar.ir

امیدوارم در مسیر موفقیت احسان یک سهم کوچکی داشته باشم

شناسه خبر : ۰۹:۳۵ 1395/05/10

احدی: احسان در المپیک 18 حریف چپ گارد دارد/ آنها هم روزبهانی را آنالیز کرده‌اند

مربی اختصاصی تنها نماینده بوکس ایران در المپیک برزیل گفت: به هر حال روزبهانی هم بوکسور بزرگی است و همه حریفان او نیز در این مدت احسان را آنالیز کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از خبرگزاری فارس، احسان روزبهانی بوکسور وزن 81 کیلوگرم کشورمان و تنها نماینده المپیکی بوکس ایران که اولین سهمیه کاروان ورزشی کشورمان در این بازی‌ها کسب کرده است، امروز یک شنبه 10 مرداد‌ماه راهی “ریودوژانیرو‌” شد. اکبر احدی در این رویداد بزرگ به عنوان مربی اختصاصی روزبهانی را همراهی خواهد کرد. روزبهانی روز شنبه 16 مرداد‌‌ماه وارد رینگ خواهد شد.

اکبر احدی پس از آخرین مرحله تمرینات احسان روزبهانی پیش از اعزام به المپیک برزیل، گفت: احسان روزبهانی پس از آخرین باری که در مسابقات شرکت کرد، با یک مصدومیت از ناحیه بینی روبه‌رو شد که این مصدومیت باعث شد بینی او چند بخیه بخورد. سه روز پس از اینکه او از مسابقات چین بازگشت، تمرینات خود را بلافاصله شروع کرد و خوشبختانه بینی او خونریزی نداشت. روزبهانی در طول این مدت با نقاب تمرین می‌کرد که مصدومیت او دوباره در آستانه اعزام به المپیک تکرار نشود.

وی در ادامه صحبت‌های خود، اظهار داشت: روز گذشته(شنبه) آخرین مرحله تمرینات روزبهانی پیگیری شد و امروز راهی برزیل می‌شویم. او فقط یک مقدار از لحاظ بدنی خسته است، امیدوارم در سه و چهار روز باقی‌مانده تا المپیک یک مقدار ریکاوری کند. احسان فقط باید یک مقدار مراقب اضافه‌ وزن باشد و در غیر این‌ صورت او هیچ مشکل دیگری ندارد و از لحاظ بدنی و روحی روانی شرایط ایده‌آلی دارد.

مربی اختصاصی تنها بوکسور المپیکی ایران، گفت: روزبهانی در المپیک برزیل 26 حریف دارد که 18 نفر از آن بوکسورها چپ‌گارد هستند و مابقی حریفان او با گارد راست مبارزه می‌کنند. 12 نفر از این بوکسورها عناوین قهرمانی در المپیک، قهرمانی جهانی و لیگ‌های مختلف جهان را در کارنامه خود دارند. ما در این مدت تمام حریفان روزبهانی را آنالیز کردیم و بدون شک باید بگوییم همه نفرات حاضر در المپیک جزو بهترین‌ها هستند. حریفان متوسط او بسیار کم هستند.

احدی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ناگفته نماند احسان روزبهانی یکی از عنوان‌دارترین بوکسورها است، حریفان او نیز قطعاً روی مبارزات روزبهانی برنامه‌ ریزی کرده‌اند و در طول این مدت مبارزات احسان را آنالیز کرده‌اند، به هر حال روزبهانی هم بوکسور بزرگی است، آنها نیز بدون شک نحوه مبارزات وی را آنالیز کرده‌اند، اما من به المپیک برزیل خوش‌ بین هستم، امیدوارم احسان از تجربیاتی که در این چند سال کسب کرده استفاده کند و در المپیک موفق شود.

وی در پایان صحبت‌های خود، گفت: امیدوارم در المپیک به درد احسان روزبهانی بخورم و در مسیر موفقیت او یک سهم کوچکی داشته باشم، واقعاً پیش‌بینی کسب نتیجه در المپیک کار اشتباهی است، در المپیک هزار و یک اتفاق رخ می‌دهد و بالا و پایین زیاد دارد، اما آنچه خواسته قلبی همه ما است، اینکه روزبهانی ان‌شاءالله بتواند در المپیک برزیل طلسم‌ شکن باشد.

آخرین اخبار