www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۴۸ 1393/08/25

احتمال تغییر در فدراسیون کاراته؛ فرجی و سیدی از بیشترین شانس برخوردارند

رئیس سابق فدراسیون و مسئول پیشین کمیته داوران فدراسیون کاراته، از بیشترین شانس برای سرپرستی فدراسیون کاراته برخوردارند. به گزارش خبرنگار رزم نیوز، مشکلات فنی و مدیریتی به همراه حواشی فراوان در ماه های اخیر در مجموعه کاراته کشور، باعث شده فدراسیون کاراته در یکی از بدترین دوران خود به سر برد و حتی نتایج […]

رئیس سابق فدراسیون و مسئول پیشین کمیته داوران فدراسیون کاراته، از بیشترین شانس برای سرپرستی فدراسیون کاراته برخوردارند.
به گزارش خبرنگار رزم نیوز، مشکلات فنی و مدیریتی به همراه حواشی فراوان در ماه های اخیر در مجموعه کاراته کشور، باعث شده فدراسیون کاراته در یکی از بدترین دوران خود به سر برد و حتی نتایج قابل قبول ملی پوشان کشورمان در مسابقات جهانی آلمان نیز نتوانسته نارضایتی مسئولان ورزش از رخدادهای هفته های اخیر در کاراته کشور را کاهش داده و یا از بین ببرد.
بر اساس، شنیده ها، یکی از فدراسیون هایی که به احتمال بسیار زیاد دستخوش تغییر و تحولات می شود، فدراسیون کاراته است که در این میان، با چند گزینه سرپرستی این فدراسیون نیز صحبت هایی شده است.
صادق فرجی که پیش از این رئیس فدراسیون کاراته بود و در زمان وی نتایج درخشان در مسابقات جهانی فرانسه خلق شد، یکی از گزینه های وزارت ورزش برای سرپرستی فدراسیون کاراته است. همچنین مسعود سیدی که سال ها قبل ریاست کمیته داوران فدراسیون کاراته را برعهده داشت نیز یکی دیگر از افرادی است که مسئولان وزارت ورزش و جوانان، در مورد حضور او در فدراسیون کاراته نظر مثبت دارند. به هر حال باید دید از بین این دو نفر که اتفاقا هر دو از مدیران موفق و خوشنام ورزش کشور هستند، کدام یک بر روی صندلی ریاست فدراسیون کاراته خواهد نشست.

آخرین اخبار