www.khabarrazmavar.ir

یونان اولین تجربه بی‌باک؛

شناسه خبر : ۰۹:۴۰ 1395/12/15

آغاز تمرینات تیم ملی تکواندو بدون غایب/ انتخاب ترکیب اصلی در آتن

دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو در حالی روز گذشته در خانه تکواندو آغاز شد که همه نفرات دعوت شده و سه ملی پوش المپیکی زیر نظر مهدی بی باک کار خود را استارت زدند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، بعد از برگزاری رقابتهای انتخابی و مشخص شدن نفرات شرکت کننده در اردوی آماده سازی تیم های اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی و رقابتهای قهرمانی جهان، دور جدید تمرینات این تیم آغاز شد.

در اردوی آماده سازی رقابتهای جهانی کامران مردانی‌پور، هادی تیران ولی‌پور، محمد کاظمی، سروش احمدی، سالار وحیدی، امیرمحمد بخشی، امیرحسین ساسان، امیرحسین امیدی، پوریا عرفانیان، محمدرضا خانی و سیاوش فخرایی با برتری در رقابتهای انتخابی و آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، بهنام اسبقی،‌علیرضا علیاری، مهدی خدابخشی، مسعود حجی‌زواره، سعید رجبی و سجاد مردانی با کسب مدال طلای قهرمانی آسیا یا حضور در رنکنیگ جهانی شرکت دارند که تمرینات خود را از روز گذشته زیر نظر مهدی بی باک، نصر و افشار آغاز کردند.

بی باک در این مورد به خبرگزاری مهر گفت: تمرینات آماده سازی با حضور همه نفرات آغاز شده است و تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی جهان در «موجو» کره جنوبی، ۵۵ مرحله اردو برنامه ریزی شده است.

وی افزود: تمرینات کنونی در دو نوبت صبح و عصر به کارهای بدنسازی و فنی اختصاص دارد. ۵ روز اول سال نو تکواندوکاران استراحت کرده و پس از آن تمرینات را سر می گیریم.

سرمربی تیم ملی در مورد برنامه های برون مرزی هم گفت: حضور در رقابتهای بین المللی یکی از مراحل آماده سازی تیم ملی است. در تلاش هستیم با اعزام هر ۲۱ تکواندوکار حاضر در اردو به مسابقات برون مرزی، ترکیب اصلی تیم اعزامی به مسابقات جهانی را معرفی کنیم.

بی باک در مورد نحوه انتخاب ترکیب اصلی تیم ملی هم گفت: برای انتخاب خود ملاکهای متعددی را مدنظر داریم. از نظم و انضباط فردی و تیمی گرفته تا نتایج رقابتهای یونان، نحوه تمرینات، رقابتهای انتخابی و سطح پیشرفت تکواندوکاران در اردو که با جمعبندی همه عوامل تیم خود را انتخاب می کنیم.

وی در پایان گفت: ما برای کسب بهترین نتیجه در رقابتهای قهرمانی جهان سخت تلاش می کنیم و به امید خدا با بهترین نفرات خود برای رسیدن به این هدف راهی کره جنوبی می شویم.

آخرین اخبار