www.khabarrazmavar.ir

ادامه نام‎نویسی از کاندیداها؛

شناسه خبر : ۱۲:۰۰ 1397/09/30

آرش میراسماعیلی تنها کاندیدای انتخابات جودو/سرپرست ورود نمی‎کند

به گفته دبیر مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو، تا به امروز به غیر از آرش میراسماعیلی فرد دیگری برای ورود به این انتخابات نام نویسی نکرده است.

دانشمندفر دبیرمجمع انتخاباتی فدراسیون جودو در گفتگو با پایگاه خبری رزم آور با اشاره به روند ثبت نام از کاندیداهای این مجمع انتخاباتی، گفت: از روز یکشنبه ۲۵ آذرماه و طبق اعلام وزارت ورزش کار ثبت نام از کاندیداهای حضور در انتخابات فدراسیون جودو آغاز شد. تا به امروز هم غیر از آرش میراسماعیلی شخص دیگری در این خصوص به فدراسیون مراجعه نکرده است.

وی در مورد اینکه گفته می شود امیرحسین سیاحی دبیر فدراسیون قصد ثبت نام دارد گفت: هر کسی که بخواهد و شرایط لازم را داشته باشد می تواند با تکمیل مدارک ثبت نام کرد. ایشان هم اگر چنین قصدی داشته باشد، ابتدا باید استعفای خود را ارائه داده و سپس ثبت نام کند.

دانشمندفرد در خصوص ثبت نام عمادی هم گفت: سرپرست فدراسیون تصمیمی برای حضور در انتخابات ندارد. ضمن اینکه از همان ابتدا از سوی وزارت با سرپرستان فدراسیون ها هماهنگ شده برای شرکت در انتخابات ورود نکنند.

دبیرمجمع فدراسیون جودو در پایان گفت: تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۵ دیماه ثبت نام از کاندیداها انجام خواهد شد. تاکنون که کسی فرم ثبت نام نگرفته است ولی پیش بینی ما این است که افرادی که قصد ثبت نام دارند، روزهای پایانی در ایخصوص اقدام کنند.

آخرین اخبار