www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۵۵ 1396/03/05

قهرمان کیک بوکسینگ به UFC پیوست!

گوکان ساکی ستاره K-1 و قهرمان گلوری به UFC پیوست.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، ساکی پس از پانزده سال فعالیت حرفه ای در دنیای کیک بوکسینگ و کسب عناوین مختلف در میادین متعدد از جمله قهرمانی در GLORY دنیای رینگ را ترک و به دنیای قفس پیوست.

گوکان ساکی پس از به دست آوردن کمربند قهرمانی دسته نیمه سنگین وزن گلوری به دلیل اختلافات مالی با این سازمان دور از رینگ گلوری بود و تنها انگیزه او برای بازگشت به این رینگ مبارزه انتقامی در برابر ریکو ورهوون پادشاه سنگین وزن گلوری بود که البته پس از بحث و گفتگوی فراوان بین طرفین هرگز محقق نشد و ساکی هم به همین دلیل راه خود را جدا کرد و مسیری جدید و تجربه ای متفاوت را برگزید. تایسون ترکیه ای علیرغم پیشنهادات متعدد تصمیمی گرفت که باعث شگفتی همگان شد و آن پیوستن به برترین لیگ MMA حال حاضر دنیا یعنی UFC بود.

همگان مهارت ساکی در مبارزه در حالت سرپا را دیده اند و قدرت و سرعت او را مورد تمجید قرار داده اند ولی باید دید که آیا ساکی در MMA هم همانند کیک بوکسینگ خواهد درخشید؟ نکته دیگر اینکه گوکان تنها یک تجربه مبارزه در MMA دارد که به سال ۲۰۰۴ بازمی گردد و نتیجه آن شکست در برابر جیمز زیکیچ بود، اما ساکی امروز بسیار متفاوت تر از آن دوران گردیده و به فایتری بهتر تبدیل شده است.

هنوز زمان نخستین حضور ساکی در هشت ضلعی UFC به طور رسمی اعلام نشده ولی بنا به شنیده ها رویداد ۲ سپتامبر ۲۰۱۷ و مسابقات UFC Fight Night 115 در روتردام هلند نخستین محک این فایتر سرکش ترکیه ای خواهد بود.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار