www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۵۴ 1400/06/04

‍ پیش بینی مربی بزرگ دنیای بوکس از نبرد وودلی – پائول

تدی اطلس: “جیک پائول با ناک اوت تایرون وودلی را شکست خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، مبارزه بوکس بین تایرون وودلی قهرمان اسبق دسته ولترویت یو اف سی و جیک پائول یوتیوبر مشهور هشتم شهریور برگزار می شود. با اینکه وودلی از قهرمانان بزرگ دنیای MMA است و بسیاری امید دارند که او کار این یوتیوبر جنجالی را تمام کند ولی تدی اطلس مربی سرشناس و بنام دنیای بوکس معتقد است که جیک پائول مهارت ت ویژگی هایی را دارد که برای پیروزی برابر وودلی به کار خواهد گرفت.

تدی اطلس در این باره می گوید:” در این نبرد تایرون وودلی از نظر وزن و جثه کوچکتر از جیک پائول است و به همین دلیل پائول با بزرگتر بودن، سنگین تر بودن این فرصت را دارد که ضربات خود را به راحتی و با شدت بیشتری روانه ی حریف کند. او دست راست قدرتمندی دارد که ضربات سنگین خود را با آن روانه حریفانش می کند. با توجه به اشتباهاتی که احتمالا وودلی در این مبارزه انجام خواهد داد، جیک پائول او را ناک اوت خواهد کرد. پائول اجازه خواهد داد که وودلی به او نزدیک شود و سپس با یک ضربه راست سنگین او را به کف رینگ خواهد انداخت. جیک پائول این مبارزه را به دلایل متعددی قبول کرده ،دلایلی که بر فروش این مبارزه تاثیر زیادی خواهد گذاشت. او با فردی مبارزه خواهد کرد که قوی تر است، قهرمان یو اف سی بوده و به همین دلیل به این مبارزه اعتبار بسیاری داده می شود و تماشاگران شانس بالایی برای پیروزی وودلی قائل خواهنا شد. وودلی قهرمانی بزرگ بوده ولی او در حال حاضر 39 ساله است و در چهار مبارزه آخرش در قفس شکست خورده که در دو مبارزه آخر این شکست ها با ناک اوت و تسلیم شدن همراه بود. این حرف هایی که می گویم به قصد بی احترامی به وودلی نیست چون من قبلا هر چه درباره احترام بوده را نسبت به او گفتم و از او تمجید کرده ام اما او قدم به این مبارزه گذاشته و برخی می گویند که چون او فایتر MMA است و سابقه ی قهرمانی دارد پس جیک پائول را به راحتی شکست می دهد. به نظر من او از نظر ذهنی در وضعیت خوبی قرار ندارد. از نظر فیزیکی نیز وضعیت جالبی ندارد و نگاه به عملکرد اخیر او می گوید که وضعیت خوبی نداشته و نتیجه را به مبارزین واقعی واگذار کرده است.”

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.