www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۳:۱۷ 1395/02/12

یک ایرانی در آستانه امضاء قرارداد با فدراسیون کاراته چین

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد که برای برگزاری یک کلاس آموزشی و مذاکره با چینی ها راهی پکن شده بود در آستانه عقدقرارداد برای هدایت تیم ملی این کشور قرار دارد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، احمد صافی که پیش از این هدایت تیم ملی کره جنوبی را در بازیهای آسیایی اینچئون برعهده داشت […]

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد که برای برگزاری یک کلاس آموزشی و مذاکره با چینی ها راهی پکن شده بود در آستانه عقدقرارداد برای هدایت تیم ملی این کشور قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، احمد صافی که پیش از این هدایت تیم ملی کره جنوبی را در بازیهای آسیایی اینچئون برعهده داشت ، هفته گذشته با دعوت چینی ها راهی این کشور شد تا ضمن برگزاری کلاس هماهنگی ، در خصوص مربیگری در این کشور مذاکراتی با مسئولان فدراسیون کاراته چین داشته باشد.
وی در مدت زمان حضور خود در این کشور یک دوره کلاس آموزشی را برای مربیان کاراته چین در مدرسه کاراته پکن برگزار کرد و در خصوص هدایت تیم ملی چین مذاکراتی داشت که در نهایت باعث شد وی در آستانه قرارداد با چینی ها قرار گیرد.
صافی در مورد سفر خود به چین به پایگاه خبری رزم نیوز  گفت: به پیشنهاد صریح آقای «وانگ» رئیس فدراسیون چین که پیش از این دبیر کاراته آسیا و عضو سابق هیئت اجرای فدراسیون جهانی و برای تدریس در یک کلاس مربیگری زیر نظر کمیته المپیک و فدراسیون چین به پکن سفر کردم.
وی افزود: بعد از برگزاری این کلاس و همچنین تمرین به تیم های ملی چین که در کمپ تیمهای ملی این کشور صورت گرفت در یک جلسه اختصاصی پیشنهاد مستقیم برای هدایت تیم ملی این کشور از رییس فدراسیون چین دریافت کردم.
این مربی کاراته ادامه داد: موضوع اصلی این است که کاراته شرایط ورود به المپیک را پیدا کرده که در صورت تحقق این هدف چینی ها برنامه زیادی برای این رشته خواهند داشت. مذاکرات ما هم به نحوی پیش رفت که تا زمان مسابقات قهرمانی جهان با این تیم همکاری کنم. پس از آن در خصوص ادامه همکاری تصمیم گیری خواهد شد. البته ماه آگوست (شهریورماه) در جلسه کمیته بین المللی المپیک تکلیف کاراته در راه ورود به این بازیها مشخص خواهد شد.
صافی در خصوص آنکه این پیشهاد را قبول کرده یا خیر گفت: من کارهای زیاد در ایران دارم که باید برای این موضوع تصمیم درستی بگیرم. البته کلیات و طرحها بررسی و به توافقات خوبی رسیدیم که در آینده اعلام می شود که در صورت عقدقرارداد، قبل از جهانی اتریش کمپ چینی‌ها در ایران برقرار می شود.
وی ادامه داد: چینی ها اعلام کردند که هدف ما یک همکاری بلندمدت است و از زمان مربیگری پاکستان،اردن و کره فعالیت بنده را زیر نظر داشته اند. البته سالهای قبل هم از سوی چینی ها پیشنهاد داشتم که بخاطر کره نپذیرفتم.
صافی در مورد سوابق خود در دیگر کشورها گفت: من در ایران بعد از مرحوم علی شاطرزاده، بیشترین رکورد اولی را دارم با تیم دانشگاه در سوپر لیگ و جام باشگاههای آسیا هم اول شدیم با تیم دانشگاه، به عنوان سرمربی تیم دانشجویان در سال ۲۰۱۰ بهترین عنوان را در غیاب بانوان کسب کردیم. کاراته کاهای پاکستان، کره و اردن فینال آسیا را برای اولین بار با مربیگری من تجربه کرده اند. ضمن اینکه در سالهای اخیر در کشورهای تایوان، هنگ کنگ،سری لانکا،روسیه،اکراین، پاکستان،هند ،لبنان و سوریه نیز تدریس داشته ام.
این مربی کاراته در پایان گفت: در حال بررسی پیشنهاد چینی ها هستم و طی روزهای آینده در این مورد نظر نهایی را خواهم داد.
منبع:خبرگزاری مهر
Tel-razmavar1

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید