www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۹:۰۱ 1397/01/10

یو اف سی و پیشنهاد نیم میلیارد دلاری برای AJ !

آنتونی جاشوا زیر چتر UFC خواهد رفت؟!

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، آنتونی جاشوا قهرمان بریتانیایی سنگین وزن بوکس جهان و دارنده عناوین سنگین وزن IBF،IBO و WBA قرار است ۱۱ فروردین ۹۷ و در کاردیف،ولز برای به دست آوردن عنوان قهرمانی WBO و اضافه کردن آن به کلکسیون کمربندهایش وارد رینگ می شود.

جاشوا پنج سالی می شود که به عنوان یک بوکسر حرفه ای فعالیت دارد و طی این مدت به یکی از بزرگترین و پر درآمدترین بوکسرهای سنگین وزن جهان تبدیل شده است. این اتفاق از چشم دانا وایت (رئیس UFC) پنهان نمانده و او که علاقه زیادی به بوکس دارد و از طرفی طرفدار جاشوا نیز هست در تلاش است تا AJ را زیر چتر UFC بیاورد. اما چگونه؟ وایت یک بسته پیشنهادی وسوسه انگیز پانصد میلیون دلاری برای جاشوا تدارک دیده تا او را از اِدی هِرن و تشکیلاتش جدا کند و به Zuffa Boxing بیاورد تا زیر بنر UFC به فعالیتش ادامه دهد!در صورت پذیرش این پیشنهاد توسط جاشوا او به ثروتمندترین بوکسر بریتانیا در طول تاریخ تبدیل خواهد شد.

طبق ادعای The Telegraph دستمزد درنظر گرفته شده توسط وایت و تیمش حدود ۵۰ میلیون دلار برای هر مبارزه است این در حالیست که جاشوا در مبارزه پیش رویش در برابر پارکر دستمزدی در حدود ۲۰ میلیون دلار دریافت خواهد کرد دقیقاً به همان اندازه ای که در مبارزه با ولادیمیر کلیچکو به او رسید.با وجود اینکه جاشوا اخیراً رضایت خود را از همکاری با ادی هرن و تشکیلاتش اعلام کرد اما UFC همچنان دروازه های امید خود را باز نگه داشته و وایت را برای مذاکره با جاشوا در حاشیه مبارزه اش با پارکر راهی کاردیف خواهد کرد.

در صورتی که جاشوا برای پیوستن به UFC قانع شود اولین حرکت جدی شاخه بوکس UFC رقم خواهد خورد و البته بسیاری از فایتران UFC از این پرداختی به AJ راضی نخواهند بود و تنها فایتری که از این انتقال خوشحال می شود قطعاً استیپه میوچیچ (قهرمان دسته سنگین وزن UFC) خواهد بود که رویای مبارزه با جاشوا را در سر می پروراند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید