www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۵۷ 1394/03/23

یونیورسیاد جهانی دانشجویان؛ ترکیب تیم تکواندو مردان در شش وزن مشخص شد

با برگزاری رقابتهای درون اردویی ترکیب تیم منتخب تکواندو دانشجویان در شش وزن مشخص شد و تکلیف دو وزن دیگر فردا یکشنبه مشخص خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، رقابتهای تکواندو المپیک دانشجویان موسوم به یونیورسیاد طی روزهای ۱۹ تا ۲۳ تیرماه به میزبانی کره جنوبی در گوانگجو برگزار خواهد شد و تیم […]

با برگزاری رقابتهای درون اردویی ترکیب تیم منتخب تکواندو دانشجویان در شش وزن مشخص شد و تکلیف دو وزن دیگر فردا یکشنبه مشخص خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، رقابتهای تکواندو المپیک دانشجویان موسوم به یونیورسیاد طی روزهای ۱۹ تا ۲۳ تیرماه به میزبانی کره جنوبی در گوانگجو برگزار خواهد شد و تیم مردان ایران با ترکیب کامل و با هدایت سید نعمت خلیفه در این مسابقات به میدان خواهد رفت.

برای مشخص شدند ترکیب نهایی این تیم رقابتهایی درون اردویی برگزار شد و در نهایت در وزن اول آرمین هادی پور ، در وزن سوم سروش احمدی ، در وزن پنجم احمد خسرو فر ، در وزن ششم سعید رجبی ، در وزن هفتم امید عمیدی و در وزن هشتم مهران عسگری جواز حضور در مسابقات کره جنوبی را در يافت گردند.

در دو وزن دوم و چهارم نیز ترکیب نفرات اصلی فردا یکشنبه مشخص می شود. در وزن دو جواد امیری و مجتبی کرامتی به مصاف هم می روند و در وزن چهارم از بین وحید عیسی بیگ لو و صادق موسوی یک نفر بلیط سفر به گوانگجو را دريافت می کند.

بر خلاف تیم پسران ، تیم دختران کشورمان با سه تکواندو کار در این مسابقات شرکت می کند.  فرزانه صاحبي، هانيه اخلاقي و اكرم خدابنده، ۳ تكواندوكار اعزامي تيم ملي كشورمان به مسابقات دانشجويان جهان خواهند بود. مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی روسیه هم هدایت این تیم را برعهده دارد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.