www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۳۴ 1398/07/04

گگارد مبارزی از خاک ایران + فیلم

خیلی از شماها اسم “گگارد موساسی” رو شنیدید، مبارزات این پسر با اخلاق و تکنیکی رو هم دیدید و اخبارش رو هم دنبال می کنید.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، اون دسته که شناخت کامل ازش دارن هیچی ولی خدمت کسایی که زیاد باهاش آشنایی ندارن باید عرض کنیم که گگارد متولد تهران و بچه مجیدیه هستش. پدر مادرش ارمنی هستن و نام خانوادگیشون قبلاً “موسسیان” بودش و بعدها به “موساسی” تغییر کرد!

گگارد وقتی کودک بود به همراه خانواده به هلند مهاجرت کرد و اونجا هم به درسش ادامه داد و هم یادگیری ورزش های رزمی رو شروع کرد. اولش با جودو و بعدش با بوکس، کیک بوکسینگ و در نهایت ام ام ای.

گگارد تو میادین بزرگ و مختلفی مثل دریم، استرایک فورس، یو اف سی و در حال حاضر بلاتور حضور داشته و فایترهای بزرگ و مشهوری رو هم مثل: ملوین منهوف، رونالدو سوزا، مارک هانت، دن هندرسون و …شکست داده.

الان هم یه مبارزه انتقامی رو پیش رو داره جلوی یه مبارز دورگه ژاپنی-برزیلی به اسم لیوتو ماچیدا مشهور به “اژدها”. موساسی و ماچیدا قبلاً یک بار تو سال ۲۰۱۴ و رویداد UFC Fight Night 36 با هم مبارزه کردند که اون نبرد رو ماچیدا با امتیاز بردش و حالا بعد پنج سال دوباره قراره شاهد نبرد این دو گلادیاتور باشیم البته این بار تو قفس سازمان بلاتور.

ببینیم گگارد می تونه این بار آتش اژدها رو خاموش کنه و انتقام اون شکستش رو بگیره؟! ما که امیدواریم.

 

راستی برای اینکه این مبارزه به همراه کل رویداد Bellator 228 رو ببینید عضویت تو سایت و بخش پخش زنده رویدادها رو از سایت mma.ir فراموش نکنید.

 

.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.