www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۶:۳۸ 1397/06/23

گنج زاده : افتخارات کاراته برای خیلی ها عادی شده است/ امکانات رشته های دیگر را نداریم

مدال آور طلایی وزن ۸۴+ کیلوگرم کاراته ایران گفت : به نظر می رسد دیگر مدال آوری های کاراته کاهای ایران به چشم هیچ کس نمی آید و ما هنوز امکانات حداقلی را هم نداریم.

سجاد گنج زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری رزم آور ، درخصوص کسب مدال طلای بازیهای آسیایی جاکارتا اظهار کرد: بازیهای آسیایی شرایط خاص خودش را دارد و نتیجه آن برای کشور ایران از اهمیت زیادی برخورار است، جدا از فشارهایی که روی ما بود کسب هشت مدال از هشت فرصت نشان دهنده قدرت کاراته ایران در جاکاراتا است.

وی افزود: من سال ها منتظر بازیهای آسیایی بودم متاسفانه دور قبل باختم و حذف شدم و این دوره می خواستم جبران کنم ، خوشحالم که موفق شدم خوش رنگ ترین مدال را کسب کنم و خدا را شکر که دل مردم ایران با این مدال شاد شد.

ملی پوش وزن ۸۴ + کیلوگرم درباره رقیب فلسطینی اش که حاضر نشد با وی مبارزه کند، گفت: من هیچ شناختی روی این حریف نداشتم، آماده به روی تاتامی رفتم اما دیدم برای مبارزه نیامد ، علتش را نمی دانم و نمی توانم نظری در این باره بدهم .

وی درخصوص اینکه چرا کاراته در جاکارتا ۴ طلا نداشت ، خاطرنشان کرد: به نظر من نقش داوران بدون تاثیر نبود ، نمی شد یک کشور ۴ طلا بیاورد و صدرصد شیطنت هایی داشتند که مانع این اتفاق بشوند.

گنج زاده به موفقیت های اخیر کاراته در تمامی رویدادهای بین المللی اشاره کرد و در این باره توضیح داد: کاراته مدیریت خوب و نیروهای کاربلدی دارد . مربیان و بازیکنانش با انگیزه هستند و عمر خود را وقف این رشته کرده اند ولی از نظر امکانات با ما مثل رشته های مدال آور دیگر برخورد نمی شود و باوجود اینکه المپیکی شدیم در بودجه فدراسیون هیچ تغییری صورت نگرفت.

وی اضافه کرد: متاسفانه فدراسیون نمی تواند به ما امکانات بدهد برای مثال در مسابقات جهانی آلمان به ما فقط هزینه بلیط سفر داده شد و دیگر هزینه ها بر عهده خودمان بود که این شرایط بسیار سخت است.

ملی پوش وزن ۸۴+ کیلوگرم در پاسخ به این سوال که آیا بعد از بازیهای آسیایی جاکارتا از شما تجلیل شد یا خیر، بیان کرد: فدراسیون کاراته بودجه ای برای پرداخت پاداش ندارد، گلایه ای ندارم اما انتظارمان این است که مسئولان به اندازه افتخارات کاراته به ما امکانات بدهند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار