www.khabarrazmavar.ir

بنابر اعلام فدراسیون جهانی کاراته؛

شناسه خبر : ۱۱:۵۰ 1398/09/02

گنج‌زاده بهترین کاراته‌کا جهان شد/ عسگری و پورشیب در انتظار

مراسم بهترین‌های سال ۲۰۱۹ کاراته دنیا در حاشیه رقابتهای کاراته وان پاریس با حضور نماینده سنگین وزن کشورمان به همراه دوکاراته کای دیگر از کشورمان برگزارخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سایت رسمی فدراسیون جهانی در گزارشی پیرامون برگزاری مراسم برترین های سال ۲۰۱۹ موسوم به «گرندوینر» (GRAND WINNERS) نوشت: رقابتهای لیگ جهانی کاراته بعد از شش مرحله مسابقات هیجان انگیز، به ایستگاه هفتم و نهایی خود در سال ۲۰۱۹ رسیده و کاراته کاهایی که عملکرد خوبی در این رقابتها داشتند، به دنبال کسب بهترین کاراته کای سال هستند. نفراتی که در حاشیه مسابقات کاراته وان پاریس، (۲۴ تا ۲۶ ژانویه سال ۲۰۲۰) معرفی خواهند شد.

در بین نامزدهای دریافت این جایزه در اوزان مختلف سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم  با در اختیار داشتن رنکینگ یک دنیا  بهترین کاراته کای سنگین وزن دنیا انتخاب شده است. وی سال ۲۰۱۷ نیز به این عنوان دست پیدا کرده بود.  بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم و ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- برای کسب عنوان بهترین کاراته کای وزن خود باید در مسابقات مادرید بهترین عملکرد را داشته باشد و

 گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم با تداوم نتایج خوب خود در رقابتهای مختلف با رسیدن به نفر یک رنکینگ جهانی، آنقدر با رقبای خود فاصله دارد که از هم اکنون بهترین کاراته کای سنگین وزن جهان را باید به نام او نوشت. وی سال ۲۰۱۷ نیز به عنوان بهترین سنیگن وزن جهان را کسب کرده بود.

در وزن ۷۵- کیلوگرم بهمن عسگری قهرمان سال ۲۰۱۸ جهان به سه کاراته کای شاخص دیگر رقابت خواهد کرد. «رافائل آقایف» دارنده ۵ طلای جهان از آذربایجان، « کن نیشیمورا» از ژاپن و «استانیسلاو هورنه» از آلمان رقبایی عسگری در این وزن می باشند.

در وزن ۸۴- کیلوگرم ذبیح الله پورشیب از کشورمان بخت نخست کسب عنوان بهترین کاراته است. «آکتاش» از ترکیه و  «روتاریو آراگا»ی ژاپنی رقبای نماینده کشورمان در این وزن می باشند. فاصله امتیازات او با دو رقیب، در رنکینگ فدراسیون جهانی تنها ۵۷۰ امتیاز است که نتایج رقابتهای مادرید همه چیز سه را مشص خواهد کرد.

تیم ملی کاراته کشورمان سه شنبه هفته جاری برای حضور در هفتمین و آخرین مرحله از رقابتهای کاراته وان در سال ۲۰۱۹ راهی مادرید اسپانیا خواهد شد.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید