www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۵:۳۵ 1399/07/16

گام اول احداث مجتمع ورزش های رزمی برداشته شد

باحضور نمایندگان مجموعه ورزشی آزادی زمین مورد نیاز برای احداث مجتمع ورزشی به فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی تحویل داده شد. این پروژه قرار است بخشی از ساختمان اداری ، تمرینی و خوابگاهی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی را تشکیل دهد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از روابط عمومی فدراسبون انجمن های ورزش های رزمی ، بر اساس توافقات صورت گرفته با توجه به درخواست فدراسیون و تایید مهندس کریمی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ، طی جلسه ای با حضور نمایندگان مجموعه ورزشی آزادی و فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی زمین مورد نظر به مساحت ۹۱۰ متر مربع در قسمت درب شرقی مجموعه آزادی به این فدراسیون تحویل داده شد.

این زمین که بین ساختمان های فدراسیون ووشو و فدراسیون اسکیت در مجموعه ورزشی آزادی واقع شده است با هدف توسعه رشته های زیرمجموعه ورزش های رزمی در ابعاد همگانی و ورزش قهرمانی با چشم انداز حضور در بازی های ایندورگیمز ، بازی های ساحلی و بازی های آسیایی از سوی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ورزش های رزمی تحویل داده شد.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.