www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۲۱ 1393/08/27

کنفدراسیون جهانی بوکس اعلام کرد؛ از پاکسازی فساد در بوکس تا جایگزنی هنر اصیل به جای کلمه آماتور

کنفدراسیون جهانی بوکس (آیبا) در پایان نشست اخیر خود با انتشار بیانیه‌ای، اهداف کلی این تشکیلات را اعلام کرد. اجلاس جهانی کنفدراسیون جهانی بوکس (آیبا)، هفته گذشته در جزیره جی جو کره جنوبی برگزار شد که در پایان این اجلاس، بیانیه ای منشر شد که چشم اندازهای آتی آیبا را ترسیم می کند. به گزارش […]

کنفدراسیون جهانی بوکس (آیبا) در پایان نشست اخیر خود با انتشار بیانیه‌ای، اهداف کلی این تشکیلات را اعلام کرد.

اجلاس جهانی کنفدراسیون جهانی بوکس (آیبا)، هفته گذشته در جزیره جی جو کره جنوبی برگزار شد که در پایان این اجلاس، بیانیه ای منشر شد که چشم اندازهای آتی آیبا را ترسیم می کند.

به گزارش “رزم نیوز” ، موارد بیانیه کنفدراسیون جهانی بوکس به این شرح است:
آیبا در 4 سال آینده، به دنبال ساخت و توسعه برنامه حفاظتی برای کلیه بوکسورها به خصوص در رابطه با ایمنی و رفاه بوکس حرفه ای است.
گسترش مشارکت کلی بانوان در ورزش بوکس، یکی دیگر از اهداف اصلی آیبا است که بیشتر به برنامه های توسعه سرمایه گذاری برای تمام سطوح از بوکسورهای زن اختصاص دارد.
آیبا در خصوص تصویب تغییرات اخیر یکی از قوانین فنی برای مسابقات آ. پی. بی، آ. او. بی و دبیلیو. اس. بی است. ضمن این که حذف کلاه در مسابقات مردان در رده بزرگسال به اتفاق آرا در اجلاس تایید شده است.
کلیه اعضای انجمن بین المللی بوکس، نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا ذهنیت، تصور و مشهور شدن ساختار جهانی ورزش بوکس را در هر شکلی حفظ کنند و آن را از هرگونه نفوذ بد که موجب برهم زدن هماهنگی و وحدت می شود را از بین ببرند.
آیبا برای جلوگیری از تحریم های انضباطی، هرگونه فساد ممکن، تطبیق ثابت، قمار و خشونت در داخل و یا خارج از رینگ ها به کار خود ادامه می دهد.
آیبا تلاش می کند که کلمه ” آماتور” را از ورزش بوکس و مرتبط با برنامه های ورزشی خود جدا سازد و واژه هنر اصیل را جایگزین کند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید