www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۲۰:۱۶ 1396/11/16

کمربند قهرمانی سنگین وزن Kunlun Fight به عزیزپور رسید!

ناک اوت شدن سوپربُن بانچامک در ثانیه ۲۹ شوکه کننده ترین اتفاق شب را رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، رویداد Kunlun Fight 69 یکشنبه به میزبانی گویانگ چین برگزار شد.

مبارزات مراحل نیمه نهایی و فینال تورنمت های قهرمانی ۷۰ کیلوگرم و ۱۰۰+ کیلوگرم در فایت کارت این مسابقات گنجانده شده بود و علاوه بر آن شاهد چندین سوپرفایت دیدنی نیز بودیم. ایرج عزیزپور فایتر سنگین وزن ایرانی که در دور قبلی با غلبه بر یِه شیانگ چینی به نیمه نهایی صعود کرده بود، در این مرحله آسیهاتی از چین را با یک هدکیک زیبا در راند دوم ناک اوت کرد و بدین ترتیب خود را به فینال تورنمنت رسانید. اما در سمت دیگر رومَن کریکلیا فایتر مشهور اوکراینی که سابقه قهرمانی تورنمنت اروپایی K-1 WORLD GP را نیز در کارنامه خود دارد در نیمه نهایی فلیپه اِستیوانو از برزیل را شکست داد تا پای دیگر فینال باشد. در مبارزه پایانی و پس از سه راند نفسگیر داوران رای به برگزاری یک راند اضافه دادند و پس از پایان راند اضافه این ایرج عزیزپور بود که به عنوان پیروز مبارزه معرفی شد و کمربند قهرمانی Kunlun Fight را از آن خود ساخت. این نخستین قهرمانی یک فایتر ایرانی در این سازمان نام آشنای چین بود!

.

اما تورنمنت قهرمانی ۷۰ کیلوگرم نیز از حساسیت بالایی برخوردار بود در نیمه نهایی شماره یک مارات گریگوریان با عبور از سد دزیانیس زوئف بلاروسی خود را به فینال رسانید و در سمت مقابل سوپربُن بانچامک تایلندی هم به همین ترتیب بر سرگی کولیابا از اوکراین پیروز شد تا جواز حضور در فینال را کسب کند. در مبارزه پایانی در حالیکه بسیاری منتظر یک نبرد پایاپای و نزدیک بودند اما گریگوریان در ثانیه ۲۹ راند اول با یک ضربه زیبای هوک کار فایتر جوان تایلندی را تمام کرد و فاتح تورنمنت گردید. فایتر ارمنستانی پس از این پیروزی بوکائو بانچامِک اسطوره تایلندی موآی تای و استاد سوپربُن را به مبارزه طلبید که بوکائو به طور تلویحی از این چالش استقبال کرد.

در مهمترین سوپر فایت این رویداد نیز بوکائو بانچامک موفق شد با ناک اوت بر نیانش آیمن از کنگو پیروز شود.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.