www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۱۹ 1398/01/24

کمربندهای لوماچنکو را با خودم به منچستر می برم!

آنتونی کرولا بوکسر بریتانیایی معتقد است توانایی غلبه بر واسیل لوماچنکو را دارد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، آنتونی کرولا بوکسر ۳۲ ساله بریتانیایی و قهرمان اسبق دسته سبک وزن بوکس جهان (WBA) بامداد شنبه ۲۴ فروردین ۹۸ بزرگترین آزمون دوران حرفه ای خود را تجربه می کند و خود را برابر واسیل لوماچنکو قهرمان کنونی دسته سبک وزن و دارنده عناوین WBA و WBO و The Ring Magazine محک خواهد زد.

کرولا (۳۴-۶-۳) مشهور به “میلیون دلار” معتقد است که در شب مبارزه قصد شوکه کردن دنیا را دارد و می خواهد عناوین قهرمانی لوماچنکو (۱۲-۱) را از دستانش خارج کند :

“من با یکی از بهترین های دنیا و به اعتقاد بسیاری با بهترین بوکسر دنیا مبارزه می کنم. من ۱۲ هفته تمام در اردوی تمرینی بودم و می دانم در حال حاضر در بهترین فرم بدنی خودم هستم و برای این مبارزه بی صبرانه منتظرم. بسیاری از مردم لوماچنکو را پیروز این مبارزه می دانند و برای من شانسی کمی قائلند اما من برای کسب تجربه برابر او وارد رینگ نمی شوم و با تمرکز بر نقاط ضعف او می خواهم دنیا را شگفت زده کنم. ایمان دارم که توانایی انجام این کار را دارم ولی می دانم که این ماموریت آسانی نیست و کار برایم بسیار سخت خواهد بود. اما در هر صورت باور دارم که توانایی انجام آن را دارم.”

مبارزه لوماچنکو و کرولا به میزبانی Staples Center لُس آنجلس برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار