www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۱۹ 1401/05/29

کسب 17 مدال رنگارنگ توسط موی تای کاران کشورمان

پرونده تیم موی‌تای اعزامی کشورمان به رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان، با کسب ۱۷ مدال رنگارنگ بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، مسابقات موی‌تای قهرمانی جوانان جهان در بخش مبارزه، از روز جمعه 21 مرداد ماه سال جاری با حضور بیش از 300 ورزشکار از 100 کشور جهان به میزبانی شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد.

در روز پایانی این مسابقات، فاطمه ممانی در وزن 51- کیلوگرم رده سنی17-16 سال در دیدار نهایی موفق شد “سوپاترا اینتیرات” از کشور تایلند را با نتیجه 30 بر 28 مغلوب خود کرده تا تنها طلایی کاروان ایران در این رویداد لقب بگیرد‌. ممانی برای رسیدن به این مرحله، حریفانی از ویتنام و مجارستان را پشت سر گذاشته بود‌.

در دیگر دیدارهای نهایی، بشیر مزرعاوی در وزن 63.5- کیلوگرم، سوگند طائبی در 67- کیلوگرم، دینا کچویی در 52- کیلوگرم، سارا پورقاسم در منهای 63.5 کیلوگرم و حسین فراهانی در 75- کیلوگرم با توقف برابر حریفان خود، به مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی رسیدند.

روز پنجشنبه نیز در فینال وزن 44- کیلوگرم رده سنی 11-10 سال، محمدپارسا عبدالحسینی با شکست برابر “دانیل آندره چوک” روس از تیم ایفما، عنوان نایب قهرمانی پیکارها را از آن خود کرد.

برای تیم کشورمان در این مسابقات، صدف سادات موسوی، سهیل مزرعاوی، مهدیس دلقندی، حنانه شعبانی، بهاره عرب ساوجی، سارا سرداری، فاطمه سعیدی فر، هانیه توکلی، عاطفه رحیمی و مختار فرج الله، ده مدال برنز کسب کردند. لازم به ذکر است، تیم کشورمان در این مسابقات با کسب یک مدال طلا، 6 نقره و 10 برنز، در مکان دوازدهم جدول رده بندی توزیع مدال‌ها جای گرفت.

در پایان مسابقات،  تیم نخست IFMA متشکل از موی‌تای کاران کشور روسیه با کسب 43 طلا، 10 نقره و 10 برنز عنوان نخست قهرمانی را از آن خود کرد. تایلند با 7 طلا، سه نقره و 5 برنز نایب قهرمان شد و تیم هشتم IFMA نیز با 6 طلا، 7 نقره و 10 برنز در مکان سوم قرار گرفت. ترکیه، ازبکستان، قزاقستان و مالزی نیز در مکان‌های چهارم تا هفتم ایستادند.

 در بخش مسابقات جایزه بزرگ  گرند اسلم نیز، محدثه فولادی در 45- کیلوگرم و پریماه قاسمیان در 67- کیلوگرم، دو نماینده ایران بودند که روز 27 مرداد ماه با قبول شکست برابر حریفانشان در دیدار نهایی، دو مدال نقره بدست آوردند.

جواد نصیری نماینده  IFMA در ایران و نایب رئیس فدراسیون آسیایی موی تای،  کاروان ایران را در این سفر همراهی کرد. ضمن آنکه هدایت تیم کشورمان در این مسابقات نیز در بخش پسران برعهده محمدعلی یوسفی به عنوان سرمربی، هادی محمدزاده، مجید خواجوند نیک، سجاد حیدری، امیر نجفی و وحید علیزاده به عنوان مربی بود. محمدزاده علاوه بر مربیگری، وظیفه سرپرستی این بخش را نیز برعهده داشت.

در بخش بانوان، مستانه سیف آبادی علاوه بر سرپرستی، به عنوان سرمربی و معصومه نقیب خلق به عنوان مربی بدنساز، این تیم را هدایت کردند. بهزاد رخنه و سمیرا داوری هم داوران اعزامی کشورمان به این دوره از رقابت‌ها بودند.

نظرها:

شما هم در گفتگو شرکت کنید:

مطالب مرتبط

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید