www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۸:۲۹ 1395/09/17

کسب مدال برنز در برابر پذیرش پرچم اسرائیل!

سال هاست که ورزشکاران ما قید طلا زرین را می زنند اما حاضر به رویارویی با اسرائیل نمی شوند، اما مسئولین تیم موی تای به خاطر برنز در کنار اسرائیلیان ایستادند!

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سعیده غفاری، عضو تیم ملی موی تای بانوان با حضور در مسابقات جام جهانی به مدال برنز مشترک دست یافت. او در حالی برای کسب مدال برنز بر روی سکو رفت که ورزشکار اسرائیلی با کسب عنوان قهرمانی در بالای سکو ایستاده بود. عابدی، سرپرست تیم اعزامی در حالی که سرمست از کسب مدال برنز در سالن حضور داشت، هیچ واکنشی در مقابل به اهتزاز در آمدن پرچم کشورمان در کنار پرچم اسرائیل انجام نداد.
رشیدی، رئیس فدراسیون ورزش های رزمی در واکنش به این اقدام بعد از سکوتی نسبتا طولانی، عذر خواهی و اعلام کرد که برخورد شدیدی صورت خواهد گرفت، اما تا بدین لحظه تنها به استعفای عابدی رضایت داده اند. البته رشیدی نباید هم شدیدتر از این موضع گیری کند. زیرا اساسا قدرت گرفتن چنین شخصی حاصل تصمیمات شخص رئیس فدراسیون بوده است. در حالی که دلسوزان زیادی از جمله « رزم آور »، بارها نسبت به عدم کفایت عابدی گوشزد کرده بودند٬ باز رشیدی چشم خود را بر روی اینگونه نصیحت ها بسته و نهایت اعتماد را به او داشت، تا جایی که وی را به عنوان مدیر تیم های ملی، دبیر انجمن کیک بوکسینگ، مشاور و عضو شورای فنی و.. خود نیز منصوب کردنده بود. عابدی هم خود را همه کاره فدراسیون بر می شمرد و هر گونه که صلاح می دید، تصمیم می گرفت و در نهایت هم خودکامگی اش به اینجا ختم شد.
عملکرد ناصحیح این مسئول، باعث کمرنگ شدن افتخار آفرینی سعیده غفاری شده است و امیدواریم که اشتباه عابدی باعث بروز مشکلاتی برای این بانوی مدال آور نشود و مسیر مناسبی که می تواند تا کسب افتخارات درخشان تر طی کند، ناهموار نشود. چرا که اگر اشتباهی هم صورت گرفته باشد، مسئولین باید تاوان آن را پس بدهند نه این خانم!
هر حادثه ای که پیش می آید نقاط قوت و ضعف عملکرد مسئولین را نشان می دهد. این اتفاق نیز از این قاعده مستثنی نیست. نقطه قوت آن بود که حداقل رشیدی اشتباه خود را پذیرفت و عذرخواهی کرد، اما نقطه ضعفی هم وجود دارد و آن هم عدم مدیریت صحیح فدراسیون برای موی تای است. ماه هاست که رشیدی، سرپرست انجمن موی تای را عزل کرده و خود عهده دار مسئولیت این انجمن شد تا با این همه سبک های مختلف، بر انجمن موی تای هم مدیریت کند. اما به جای اینکه خود به مسابقات برود، سرپرستی تیم را به عابدی داد تا این مشکلات به وجود آید. حال بهتر آن است که رشیدی زودتر به اوضاع موی تای سر و سامانی ببخشد و برای آن سرپرست یا مدیری مناسب تعیین کند. شاید اگر انجمن موی تای هم مانند سایر انجمن ها از مدیریت مناسب و مستقلی برخوردار بود هم نتایج بهتری در مسابقات جام جهانی روسیه کسب می کرد و هم چنین اتفاقی به وقوع نمی پیوست.
امیدواریم بروز چنین رویداد تلخی باعث بهبود در عملکرد فدراسیون ورزش های رزمی به خصوص در قسمت موی تای شود و در آینده با کسب افتخارات ارزشمند چنین حوادثی جبران گردند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.