www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۲۰ 1398/06/05

کریمیان نباید کمربند قهرمانی را داشته باشد!

آیتاکا ریو در کنفرانس خبری پس از مبارزه، کریمیان را شایسته قهرمانی K-1 ندانست.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، پس از باخت شوکه کننده سینا کریمیان برابر آیتاکا ریو ژاپنی در مسابقات K-1 WORLD GP 2019 اوساکا، مبارز ژاپنی در کنفرانس خبری پس از رویداد اظهار نظرهای جالبی داشت.

ریو در این کنفرانس به خبرنگاران گفت: “به من گفته اند بعد از این مبارزه که تنها یک سوپر فایت بود، مبارزه بعدی من ریمچ برابر کریمیان و این بار بر سر کمربند قهرمانی خواهد بود.

فکر می کنم وقتی صحبت کمربند در میان باشد کریمیان با انگیزه بیشتر و قوی تر از مبارزه قبلی قدم به رینگ خواهد گذاشت. من هم دوست دارم ثابت کنم که ژاپنی ها هم می توانند در دسته های سنگین رقابت کنند و من آماده ام تا با هر کسی مبارزه داشته باشم.

درباره کریمیان هم فکر می کنم که او نباید کمربند قهرمانی داشته باشد! به عکس العمل های او بعد از باختش نگاه کنید که تا رختکن هم ادامه داشت. شاید حرفی که میزنم گستاخی به نظر برسد اما او به قهرمان هایی که من از کودکی دیده ام هیچ شباهتی ندارد. نمی دانم اگر من هم بتوانم کمربند قهرمانی را به دست بیاورم قهرمان ایده آلی باشم یا نه اما فکر می کنم که توانایی آن را در خودم می بینم”.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.