www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۱۵ 1397/09/20

کانلو و اولین گام در فوق میان وزن!

کانلو آلوارز برای به دست آوردن کمربند WBA فوق میان وزن به مصاف راکی فیلدینگ می رود.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، کانلو آلوارز قهرمان دسته میان وزن دنیای بوکس پس از پیروزی بر گنادی گلوکین در یکی از تاریخی ترین مبارزات بوکس اکنون در فکر ماموریت و تجربه ای جدید است.

دارچین مکزیکی بعد از آن افتخار به یک دسته وزنی بالاتر یعنی به فوق میان وزن آمده تا برابر راکی فیلدینگ بریتانیایی مبارزه کند و با غلبه بر او قهرمان سه دسته وزنی مختلف در بوکس شود و نامش را در تاریخ این ورزش جاودانه کند.

فیلدینگ ۳۱ ساله صاحب عنوان WBA فوق میان وزن رکورد ۲۷-۱ را در کارنامه خود دارد و امیدوار است تا با اتکا به قد ۱۹۱ سانتی متری و دور نگه داشتن صورتش از ضربات پر قدرت مشت کانلو پیروز مبارزه شود.در حالی که کمتر کسی اندک شانسی برای او برای پیروزی برابر کانلو قائل است اما خود او چنین باوری ندارد:”می دانم که می توانم بر او پیروز شوم و این دلیلیست که به خاطرش این مبارزه را قبول کردم.این یک مبارزه بزرگ و فرصتی بزرگ برای من است.من احمق نیستم می دانم که او مورد علاقه اکثریت است و طرفدارن زیادی دارد اما من تمام تلاشم را می کنم و با قد بلندتری که دارم او را زیر فشار خواهم گذاشت”.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.