www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۰۰:۳۳ 1394/08/21

کاراته قهرمانی جهان – اندونزی؛ پایان روز نخست با صدرنشینی ژاپن/ ایران با نقره صادقی هشتم شد

روز نخست از نهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان درحالی با صدرنشینی مردان دیار آفتاب تابان به پایان رسید که تیم کشورمان با یک نقره فاطمه صادقی در مکان هشتم ایستاد. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این دوره از مسابقات با حضور ۱۴۲۵ کاراته از ۹۱ کشور صبح امروز پنجشنبه در جاکارتا آغاز شد. […]

روز نخست از نهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان درحالی با صدرنشینی مردان دیار آفتاب تابان به پایان رسید که تیم کشورمان با یک نقره فاطمه صادقی در مکان هشتم ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این دوره از مسابقات با حضور ۱۴۲۵ کاراته از ۹۱ کشور صبح امروز پنجشنبه در جاکارتا آغاز شد. در نخستین روز این مسابقات ۹ مدال طلا ، ۹ مدال نقره و ۱۸ مدال برنز بین نفرات برتر توزیع شد که ۱۸ کشور در مجموع موفق به کسب مدال شدند و سهم تیم ایران تنها یک مدال نقره بود.

در جدول رده بندی ژاپنی ها با چهار طلا، تیم نقره و دو برنز بیشترین سهم از مدالهای توزیع شده را به خود اختصاص داده و در صدر ایستادند. ترکیه با دو طلا و سه برنز در مکان دوم ایستاد و مصر هم با یک طلا و یک طلا، یک نقره و سه برنز سوم است.

اندونزی میزبان مسابقات و کرواسی هر کدام با یک طلا، اسپانیا با سه نقره و ایتالیا با یک نقره و دو برنز عناوین چهارم تا هفتم را در اختیار دارند. تیم ملی کشورمان با تک نقره ای که فاطمه صادقی در کاتای انفرادی جوانان کسب کرد به همراه ونزوئلا و آذربایجان هر کدام با یک نقره هشتم تا دهم هستند. دومینکن، نیوزلند، صربستان ،اتریش،  مونته نگرو ، هلند، آلمان و بلاروس نیز هر کدام موفق به کسب یک برنز شده اند.

در این مسابقات چهار روزه در مجموع ۱۴۰ مدال طلا ، نقره و برنز توزیع می شود که بدون شک کشورهای بیشتری طی سه روز باقی مانده از رقابتها با کسب مدال وارد این جدول خواهند شد.

این دوره از مسابقات که از روز پنجشنبه در اندونزی آغاز شده تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.