www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۸:۰۱ 1394/08/23

کاراته قهرمانی جهان – اندونزی؛ صعود ۵ پله ای ایران با طلای برزگر/ ژاپن همچنان در صدر

روز سوم از نهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با صعود ۵ پله ای کاروان اعزامی کشورمان به ایران رقابتها پایان يافت. به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این دوره از مسابقات با حضور ۱۴۲۵ کاراته کا از ۹۱ کشور جهان پنجشنبه ۲۱ آبان ماه به میزبانی اندونزی در جاکارتا آغاز […]

روز سوم از نهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با صعود ۵ پله ای کاروان اعزامی کشورمان به ایران رقابتها پایان يافت.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این دوره از مسابقات با حضور ۱۴۲۵ کاراته کا از ۹۱ کشور جهان پنجشنبه ۲۱ آبان ماه به میزبانی اندونزی در جاکارتا آغاز شد. در جریان این مسابقات کاراته کاها در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و زیر ۲۱ سال در دو بخش دختران و پسران در مجموع در ۳۵ بخش به روی تاتامی می روند.

در سه روز نخست این مسابقات رقابتهای ۲۹ بخش برگزار و ۱۱۶ مدال طلا ، نقره و برنز بین ۳۴ کشور توزیع شده است که تیم کشورمان با یک طلا ، یک نقره و هفت برنز صعود ۵ پله ای در جدول توزیع مدالها داشت و از مکان یازدهم تا رده ششم بالا آمد.

ژاپنی ها با ۷ طلا ، یک نقره و ۷ برنز در صدر قرار دارند. مصر با چهار طلا ، ۵ نقره و  ۶ برنز دوم است و اندونزی میزبان هم با چهار طلا در جای سوم ایستاده است. ترکیه با سه طلا ، یک نقره ، ۵ برنز و فرانسه با دو طلا ، دو نقره و برنز بالاتر از ایران چهارم و پنجم هستند. ایتالیا با یک طلا ، یک نقره و چهار برنز ، عربستان با یک طلا و یک نقره ، استونی و کرواسی هم هر کدام با یک طلا به ترتیب خانه های هفتم تا دهم را در اختیار دارند.

برای تیم کشورمان زهره برزگر یک طلا ، فاطمه صادقی یک نقره ، میعاد ياری ، سید علی کریمی ، سارا بهمن يار ، امیر رضا میرزایی ، علی مسکینی ، علی اصغر آسیابری و مهدی قراری زاده هفت  مدال برنز کسب کرده بودند.

Tel-razmavar1

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.