www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۱:۵۸ 1394/02/27

آقای “د”، نابغه جدید رزمی ایران!

رزمی ایران خصوصیاتی منحصر به فرد و از جنس خاص خود دارد؛ چه آنجا که تیم های ملی تکواندو، ووشو و کاراته کشورمان با قدرت نمایی در عرصه رقابت های جهانی و قاره ای عرصه را به سایر رقبا تنگ می کنند و چه انجا که به یکباره، افراد تغییر هویت یافته و با اسامی […]

رزمی ایران خصوصیاتی منحصر به فرد و از جنس خاص خود دارد؛ چه آنجا که تیم های ملی تکواندو، ووشو و کاراته کشورمان با قدرت نمایی در عرصه رقابت های جهانی و قاره ای عرصه را به سایر رقبا تنگ می کنند و چه انجا که به یکباره، افراد تغییر هویت یافته و با اسامی جدید مطرح می شوند و یا مثلا یک شبه از کمربند قهوه ای به دان 5! ارتقاء پیدا کرده و صاحب پست هایی تاثیرگزار و مهم می شوند.

به گزارش پایگاه خبری رزم نیوز ، این روزها صحبت از حضور یک نابغه و فوق ستاره در رزمی ایران مطرح است؛ فردی که با توجه به استعداد فوق العاده و تحسین برانگیز خود، حتی دست اساتید بزرگ  شرق آسیا را نیز از پشت بسته و ظرف کمتر از چند ساعت، از کمربند قهوه ای به مشکی دان 5!! ارتقاء یافته است.

این فرد که با اجازه شما وی را به صورت اختصار آقای “د” می نامیم، نه تنها راستی راستی باور کرده که صاحب چنین درجه فنی است، بلکه حتی پا را فراتر از این نیز گذاشته و خود را از پیشکسوتان و نسل اولی های یکی از رشته های رزمی نیز می داند!

جالب است بدانید آقای “د” هر روز از صبح تا شب در محل یکی از فدراسیون های رزمی حضور یافته و بدون اینکه نیازی به حضور وی باشد، ظاهرا دفتر رئیس فدراسیون به پاتوق ثابت وی تبدیل شده است. اینکه این آقای “د” کمربند قهوه ای دیروز و کمربند مشکی دان 5 امروز، واقعا چه در سر داشته و به دنبال چه چیزی است را در زمان لازم بازگو خواهیم کرد ولی آیا جای تاسف نیست در شرایطی که بسیاری از صاحبان رزمی ایران و خاک خورده های تاتامی به دلایل کج سلیقه ای برخی مسئولان فدراسیون ها، خانه نشین شده اند؛ واقعا با چه استدلال و منطقی آقای “د”، این ورزش را جولانگاه خود ساخته و با هر ترفندی به دنبال تامین منافع شخصی خود در مقابل منافع ملی آن ورزش است؟ انتظار می رود متولیان ورزش کشور، با حساسیت بیشتری این نوع اتفاقات را رصد کرده و برخورد قاطعی با این افراد بنمایند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید