www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۳۴ 1398/05/27

چه کسی نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته می شود؟

نایب رئیس مستعفی فدراسیون کاراته تاکید کرد که قصد ندارد با بیان برخی مباحث کاراته را به چالش بکشاند.

به گزارش پاگاه خبری رزم آو، تنها چها روز بعد از انتصاب اشرف امینی به عنوان مدیرتیم های ملی کاراته،  افسانه باقری از سمت خود به عنوان نایب رئیس بانوان استعفا داد. استعفایی که پذیرفته شده و به زودی نایب رئیس بانوان معرفی خواهد شد.

در همین رابطه افسانه باقری در خصوص دلایل این استعفا گفت: نمی خواهم وارد برخی مسائل شوم، کاراته مسیر سختی تا کسب سهمیه دارد و فقط می توانم بگویم برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. همه تلاش من برای حضوری موفقیت آمیز در بازیهای توکیو ۲۰۲۰ بود و برای تحقق این هدف نیاز است که کاراته با آرامش کار خود را دنبال کند.

بعد از خروج باقری از فدراسیون کاراته، گمانه زنی ها برای انتخاب جایگزین وی از شب گذشته آغاز شده است. بسیاری بر این عقیده اند که حضور امینی به عنوان مدیرتیم های ملی پیش زمینه ای بود برای خروج باقری و نشستن وی بر صندلی نایب رئیسی، بر همین اساس امینی محتمل ترین گزینه برای نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته است.

اما امینی برای رسیدن به این صندلی مهم تنها نیست، مریم مشیری و فاطمه پورزمانی دیگر گزینه های روی میز  طباطبایی برای پست نایب رئیسی هستند. البته که جدی ترین رقیب امینی، او مریم مشیری است. مشیری در دوره قبلی مسئولیت طباطبایی در فدراسیون کاراته سرمربی تیم ملی کاراته شد و بانوان را به مسابقات جهانی ۲۰۱۶ اتریش برد.

فاطمه پورزمانی هم سابقه نایب رئیسی هیات تهران در زمان ریاست عباس پناهی و مسئولیت کمیته داوران فدراسیون را در زمان ریاست سمندر برعهده داشت.

بسیاری از کارشناسان براین عقیده اند که کاراته بانوان شاید نیاز به تغییرات اساسی داشت، ولی در این برهه زمان که بانوان ملی پوش برای کسب سهمیه مسیر خوبی را طی می کنند، انتخاب امینی شاید این مسیر را با چالش مواجه کند و بهتر بود که افسانه باقری تا المپیک به کار خود ادامه می داد.

اینکه چه عاملی باعث شد تا طباطبایی دست به این انتخاب بزند مشخص نیست، ولی واکنش استعفا گونه باقری به این انتصاب، می تواند طبعاتی برای کاراته ایران داشته باشد که امید می رود هر چه زودتر با  انتخاب نایب رئیس، مانع از ورود این بخش از تیم های ملی به حاشیه شوند.

آخرین اخبار

علائم سکته مغزی + فیلم
علائم سکته مغزی + فیلم
• مورمور شدن ناگهانی • از دست دادن آنی و موقت تمرکز و هوشیاری • بروز آنی و گذرای سرگیجه • سردرد ناگهانی شدید • احساس طعم عجیب و غیرعادی در دهان • عصبانیت بی دلیل و یا واکنش نشان دادن عجیب به بروز مواردی کوچک • احساس بوی عجیب و غیرعادی در مشام • تغییر در بینایی، بروز دوبینی یا تاری دید