www.khabarrazmavar.ir

به مشکل تکواندو رسیدگی شود؛

شناسه خبر : ۱۲:۵۱ 1398/02/30

چه نهادی باید برای حل مشکل «روادید» به فدراسیون‌ها کمک کند؟

صادر نشدن روادید چند عضو تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات منچستر بازهم این سوال را مطرح کرد که چه کسی باید به فدراسیون در این راستا کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، پرونده بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان شب گذشته با عنوان دوازدهمی برای تیم ملی کشورمان بسته شد. تیم ملی کشورمان با شش تکواندو در این مسابقات تیم ملی شرکت کرد. میرهاشم حسینی در وزن ۶۸- کیلوگرم و عرفان ناظمی در وزن ۸۷- کیلوگرم به دلیل صادر نشدن روادید از سفر به انگلستان و همراهی تیم ملی بازماندند.

فدراسیون تکواندو با وجود تلاشی که انجام داد نتوانست مشکل چند مسافر خود را حل کند و در نهایت در اظهارات مسئولان این فدراسیون از عناوینی چون «سیاست انگلیسی»، «بازی کثیف»، «اقدام سخفیف»، «کارشکنی» و…. نام برده شد.

با این حال به نظر می‌رسد که وزارت ورزش باید کمک حال فدراسیون‌ها باشد و اگر نیاز است از سایر نهادها هم کمک بگیرد تا مشکل گرفتن روادید برای ورزشی‌ها حل شود. البته باید موضوع صادر نشدن روادید تکواندوکاران هم بررسی شود تا دلایل این امر مشخص شود.

اعزام نشدن چند ملی پوش در نتیجه‌ای که تیم ملی رقم زد تاثیر مستقیم داشت و لازم است مسئولان ضمن بررسی دلایل این اتفاق، نتیجه آن را به طور شفاف اعلام کنند.

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.