www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۵۳ 1402/11/18

چطور چربی‌های پهلو را بدون رفتن به باشگاه آب کنیم؟

اگر می‌خواهید چربی پهلوی خود را از بین ببرید، باید یک رویکرد جامع را در پیش بگیرید که این شامل خوردن درست و ورزش منظم است.

به نقل از ژورنال اسپورت، برای از بین بردن چربی پهلو، چندین نکته وجود دارد که باید رعایت کرد.

کالری دریافتی خود را کاهش دهید

برای از دست دادن چربی در هر قسمت از بدن، باید کالری کمتری نسبت به کالری که در طول روز می‌سوزانید مصرف کنید. روی خوردن غذاهای سالم تر مانند میوه ها، سبزیجات، پروتئین ها و چربی‌های سالم تمرکز کنید.

کمی تمرینات هوازی انجام دهید

دویدن، شنا و دوچرخه سواری به شما کمک می‌کند کالری بسوزانید و چربی را در کل بدن از جمله پهلوهایتان کم کنید. انجام تمرینات هوازی ۴-۵ بار در هفته و حدود ۳۰ دقیقه در روز توصیه می شود.

تمرینات شکم

این تمرینات باعث می شود شکم شما سفت تر به نظر برسد. انجام تمرینات شکم حداقل سه بار در هفته توصیه می شود.

از عادات ناسالم خودداری کنید

نوشیدن الکل، سیگار کشیدن و مصرف شکر می‌توانند به تجمع چربی در بدن منجر شوند.

زیاد آب بنوشید

این امر به تسریع متابولیسم شما کمک می کند.

استراحت را فراموش نکنید

به بدن خود زمان کافی برای استراحت و ریکاوری پس از ورزش بدهید تا از استفاده بیش از حد از عضلات جلوگیری کرده و خطر آسیب دیدگی را کاهش دهید.

به میزان وعده غذایی‌تان توجه کنید

علاوه بر کاهش کالری مصرفی، مهم است که مراقب وعده‌های غذایی خود باشید. ما اغلب پرخوری می‌کنیم و بیش از حد مجاز کالری دریافت می‌کنیم.

سبک زندگی فعال تری داشته باشید

به جای اینکه تمام وقت آزاد خود را جلوی تلویزیون یا لپ تاپ بگذرانید، سعی کنید فعالیت های زیادی در زندگی خود بگنجانید: پیاده روی طولانی، رقصیدن، دویدن یا ورزش کردن این موارد هستند.

تمرینات بدنی را فراموش نکنید

ورزش هایی که با هدف تقویت توده عضلانی انجام می شوند، کالری را می سوزانند و چربی پهلوها و سایر قسمت های بدن را کم می‌کنند. توصیه می‌شود حداقل سه بار در هفته ورزشهایی مانند اسکات و تمرینات کششی انجام دهید.

صبور باشید

کاهش وزن ممکن است زمان‌بر باشد. مهم است که در تلاشهای خود برای رسیدن به نتایج دلخواه صبور و ثابت قدم باشید. اگر مشکلاتی را تجربه می‌کنید، برای مشاوره شخصی با یک مربی حرفه‌ای یا متخصص تغذیه صحبت کنید.

انتهای پیام

آخرین اخبار