www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۰:۰۰ 1399/05/29

پیشکسوت کیک‌بوکسینگ: برخی به این ورزش، نگاه بیزینس دارند

پیشکسوت کیک بوکسینگ در رابطه با وضعیت کنونی این رشته در این ایران گفت: جمعیت کیک‌بوکسینگ میلیونی است و به این ورزش نگاه مارکتینگ و بیزینس دارند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، سید حمیدرضا حجازی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص اوضاع و احوال این روزهای کیک بوکسینگ ایران اظهار داشت: انرژی این رشته خوب است، پتانسیل و قهرمانان زیادی در ایران دارد. ولی از این امتیاز و بهره‌برداری خوبی صورت نگرفته است. این طرز فکر یک مدیر سازمانی که اگر بخواهد در ایران کار کند باید مابقی سازمان‌ها تعطیل شوند، مسموم است.

وی افزود: تمام روسای سبک‌ها به این نتیجه رسیدند که ورزشکاران در یک پروسه و روندی کار کنند که نتیجه و ماحصل تیمها به عنوان تیم ملی به مسابقات بین‌المللی اعزام شود.

پیشکسوت کیک‌بوکسینگ با اشاره به اینکه نباید مدیریت سلیقه‌ای باشد، عنوان کرد: در دوره‌ فدراسیون‌های انجمن‌های ورزشهای رزمی هم موافق این امر بودند که سبک‌ها و سازمان‌ها زیر نظر این فدراسیون کار کنند و این فدراسیون متعلق به خودشان است و به مسابقات مختلف بین‌المللی بروند. این اتفاق خوبی بود ولی این به خاطر رفتار ناپخته برخی‌ها رخ نداد.

حجازی در خصوص علاقمندی به رشته‌ کیک بوکسینگ میلیونی است، تاکید کرد:  فدراسیون زحمت کشیده و یک نهاد را به درخت تبدیل کرده است. بعضی از سبک‌ها در شهرهای کشورمان، با یک سازمان جهانی برابری می‌کند. باید تفاهم خوب اتفاق بیفتد و ورزشکاران زیادی به خاطر این اختلافات و درگیری‌ها چند سالی است هیچ اعزامی به رقابت های برون مرزی نداشتند.

وی ادامه داد: جمعیت کیک‌بوکسینگ در ایران میلیونی است و برخی‌ها به این ورزش نگاه مارکتینگ و بیزینس دارند. این بحث را باید ملی نگاه کنیم تا اتفاق قشنگ برای این رشته رخ دهد.

آخرین اخبار