www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۷:۴۷ 1398/12/11

پیروزی گارسیا بر وارگاس در تگزاس!

ایکی گارسیا اولین پیروزی خود در ولترویت را با غلبه بر جسی وارگاس به دست آورد.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور، مایکی گارسیا بوکسر ۳۲ ساله مکزیکی-امریکایی قهرمان چهار دسته وزنی مختلف بوکس دنیا بامداد یکشنبه در سالن Ford Center at the Star شهر فریسکو ایالت تگزاس به مصاف جسی وارگاس بوکسر ۳۰ ساله امریکایی رفت.

این دومین مبارزه گارسیا در دسته ولترویت بود. او اولین مبارزه خود در این دسته را برابر ارول اسپنس جونیور واگذار کرد و نخستین شکست دوران حرفه ای خود را تجربه کرد ولی در مبارزه برابر وارگاس او تمام سعی خود را برای کسب پیروزی انجام داد و موفق شد پس از دوازده راند مبارزه نفس گیر با رای متحد داوران پیروز شود و اولین برد خود در ولترویت را جشن بگیرد. مایکی در راند پنجم آتش بازی دیدنی به راه انداخت و چیزی نمانده بود که وارگاس را ناک اوت کند ولی موفق به این کار نشد و در نهایت با رای متحد داوران پیروز شد و رکورد خود را به ۴۰ پیروزی و ۱ شکست ارتقا بخشید‌
گارسیا پس از این مبارزه و درباره گزینه های بعدی خود گفت: “فکر می کنم حالا می توانم گزینه های بزرگی داشته باشم. برای مقابله با بهترین ها آماده ام. دوست دارم تا با مِنی پاکیائو مبارزه کنم و یا مبارزه مجددی برابر ارول اسپنس جونیور داشته باشم. فک می کنم مبارزه بزرگی شود و اکنون من در این دسته وزنی شرایط بهتری دارم. دوست دارم در ۱۴۷ پوند به کارم ادامه دهم و یک عنوان قهرمانی در این وزن به دست آورم که مرا تبدیل به قهرمان پنج دسته وزنی مختلف بکند.”

آخرین اخبار

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
پس از بازگشت تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت های بین المللی صربستان و ارزیابی عمکلرد ملی پوشان در این رویداد تدارکاتی، ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا معرفی شد.