www.khabarrazmavar.ir

شناسه خبر : ۱۴:۴۳ 1398/10/22

پلمب ۲۸۶ باشگاه به دلیل توزیع مواد نیروزا

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات از بازرسی ۱۱ هزارو ۵۱۹ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در ۶ ماه نخست سال خبرداد و گفت: ۲۸۶ باشگاه توزیع کننده داروهای نیروزاپلمب شدند.

به گزارش پایگاه خبری رزم آور و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نصرالله پریچهره گفت: با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر نظارت بر سلامت باشگاه‌ها و در راستای توسعه ورزش پاک و جلوگیری از توزیع و مصرف داروهای نیرو زا، در ۶ ماه نخست سال از ۱۱ هزار و ۵۱۹ باشگاه خصوصی با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور بازرسی شد.

وی افزود: در همین راستا باشگاههای فاقد مجوز شناسایی شدند و در پی آن با اماکن ورزشی که اقدام به توزیع داروهای نیروزا می‌کردند برخورد قانونی صورت گرفت.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات از پلمپ ۲۸۶ باشگاه ورزشی خبرداد و افزود: حسب دستور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور ابلاغ کردیم که با قوت و قدرت بازرسی استمرار یافته تا شاهد فضای پاک و سالم در باشگاههای بدنسازی باشیم.

پریچهره خاطر نشان کرد: از مردم هم می‌خواهم در صورت مشاهده، تجویز و فروش هرگونه دارو در باشگاه‌های ورزشی با مسئولان بازرسی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها از طریق سامانه مربوطه تماس گرفته تا پیگیری و اقدام قانونی صورت بگیرد.

آخرین اخبار